Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mua ahdistaa oma terveys nyt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 116853" data-attributes="member: 32"><p>Ihan fiksua tuo kun laittaa muut googlailemaan puolesta. Mä monesti sorrun siihen virheeseen että googletan kaikki mahdolliset kauhuskenaariot ja teen omat tulkintani lukemastani ja sitten ahdistun entisestään.</p><p>Mun iskän leikkaus on alkanut tänään ja luultavasti leikkaus on käynnissä ihan parhaillaan, ainakin luulen niin kun sairaalasta ei ole kuulunut mitään. Koko viime yönä en saanut unta kun pyöri kaikkea päässä ja kiinnitin tavallista enemmän huomiota omiin ruumiintuntemuksiin. Ja päässä oli kaikkia kummallisia fyysisiä tuntemuksia ja korvan pulssin tahdissa kuuluva jumputus ärsytti. Iskän asenne on ollut hyvin positiivinen leikkaukseen liittyen ja se on koko ajan jaksanut vitsailla että ”älkää te nyt olko hermona kun ite en hermoile yhtään.” Ja selittänyt pilke silmäkulmassa samalla kaikkee avaruuspukuisista miehistä. Ja hän on selittänyt hyvin tarkasti ja innoissaan meille miten se leikkaus tehdään. Ja itse olen sitä mieltä että hyvä että korjataan kun tuollaiset pullistumat ovat oikeesti hengenvaarallisia. Silti pelottaa et mitä jos leikkauksessa menee jokin mönkään. </p><p></p><p>Ja tottahan se on ettei ite voi tietää mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Jos mulla on aneurysma niin toivon et se on sellaisessa paikassa ettei pääkalloa tarvitse avata ja sinne voi matkustaa reisivaltimon kautta. Kammoan sitä ajatusta että aivojani sörkittäisiin mut toivon et tää kammo joskus lievenee koska se varmaan pitäis ottaa luonnollisena asiana, et se on iso apu ihmishengelle. Aneurysman (aina pelkään että kirjoitan ton sanan väärin mut nyt en jaksa stressata siitä) kasvamista voi jotenkin varmaan koittaa ehkäistä elintavoillaan.</p><p>Löysin ainakin netistä tämmösen listan:</p><p></p><p><strong><strong>Aneurysman</strong> kehittymisen ja sen puhkeamisen <strong>ehkäisyssä</strong> on joitakin tekijöitä, joita kannattaa huomioida:</strong></p><ol> <li data-xf-list-type="ol">normaalilla tasolla oleva verenpaine.</li> <li data-xf-list-type="ol">ei tupakointia.</li> <li data-xf-list-type="ol">riittävä B12-vitamiinin ja foolihapon saanti.</li> <li data-xf-list-type="ol">riittävä D-vitamiinin saanti.</li> <li data-xf-list-type="ol">normaalipaino.</li> <li data-xf-list-type="ol">päivittäinen liikunta.</li> <li data-xf-list-type="ol">matalat kolesteroliarvot.</li> <li data-xf-list-type="ol">kohtuullinen suolankäyttö</li> </ol></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 116853, member: 32"] Ihan fiksua tuo kun laittaa muut googlailemaan puolesta. Mä monesti sorrun siihen virheeseen että googletan kaikki mahdolliset kauhuskenaariot ja teen omat tulkintani lukemastani ja sitten ahdistun entisestään. Mun iskän leikkaus on alkanut tänään ja luultavasti leikkaus on käynnissä ihan parhaillaan, ainakin luulen niin kun sairaalasta ei ole kuulunut mitään. Koko viime yönä en saanut unta kun pyöri kaikkea päässä ja kiinnitin tavallista enemmän huomiota omiin ruumiintuntemuksiin. Ja päässä oli kaikkia kummallisia fyysisiä tuntemuksia ja korvan pulssin tahdissa kuuluva jumputus ärsytti. Iskän asenne on ollut hyvin positiivinen leikkaukseen liittyen ja se on koko ajan jaksanut vitsailla että ”älkää te nyt olko hermona kun ite en hermoile yhtään.” Ja selittänyt pilke silmäkulmassa samalla kaikkee avaruuspukuisista miehistä. Ja hän on selittänyt hyvin tarkasti ja innoissaan meille miten se leikkaus tehdään. Ja itse olen sitä mieltä että hyvä että korjataan kun tuollaiset pullistumat ovat oikeesti hengenvaarallisia. Silti pelottaa et mitä jos leikkauksessa menee jokin mönkään. Ja tottahan se on ettei ite voi tietää mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Jos mulla on aneurysma niin toivon et se on sellaisessa paikassa ettei pääkalloa tarvitse avata ja sinne voi matkustaa reisivaltimon kautta. Kammoan sitä ajatusta että aivojani sörkittäisiin mut toivon et tää kammo joskus lievenee koska se varmaan pitäis ottaa luonnollisena asiana, et se on iso apu ihmishengelle. Aneurysman (aina pelkään että kirjoitan ton sanan väärin mut nyt en jaksa stressata siitä) kasvamista voi jotenkin varmaan koittaa ehkäistä elintavoillaan. Löysin ainakin netistä tämmösen listan: [B][B]Aneurysman[/B] kehittymisen ja sen puhkeamisen [B]ehkäisyssä[/B] on joitakin tekijöitä, joita kannattaa huomioida:[/B] [LIST=1] [*]normaalilla tasolla oleva verenpaine. [*]ei tupakointia. [*]riittävä B12-vitamiinin ja foolihapon saanti. [*]riittävä D-vitamiinin saanti. [*]normaalipaino. [*]päivittäinen liikunta. [*]matalat kolesteroliarvot. [*]kohtuullinen suolankäyttö [/LIST] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mua ahdistaa oma terveys nyt
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja