Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mua ahistaa kuinka vieraantunut oon siitä mitä muut sanoo rakkaudeks
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 83733" data-attributes="member: 34"><p>En osaa selittää tätä mutta tuntuu "väärältä" sanoa että oon ihastunu johonkin ihmiseen vaikka se on selvää ihastumista, mutta se on niin eri asia kun muilla niin en tunne että se ois sitä samaa. Oon ehkä väsyny niin voi johtuu ehkä siitäkin, mut äsken ku kuuntelin finneaksen love is pain niin alko oikeesti ahistaa niin vittuna. Tai siis jo sen biisin nimi niin mulle tuli vaan mieleen siitä että "mä en edes tiedä mitä rakkaus on". Tai et mä tiedän vaan sen oman kokemukseni mut se on ihan eri ku kaikilla muilla enkä mä tiedä voiko siitä puhua samoilla sanoilla kun muut. Voiko sitä kutsua ihastumiseks vai onkse jotain muuta. Koska honestly samaistun päivä päivältä vähemmän muihin ihmisiin ja tunnen päivä päivältä voimakkaammin sen vieraantumisen ympäröivästä maailmasta. En tiiä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 83733, member: 34"] En osaa selittää tätä mutta tuntuu "väärältä" sanoa että oon ihastunu johonkin ihmiseen vaikka se on selvää ihastumista, mutta se on niin eri asia kun muilla niin en tunne että se ois sitä samaa. Oon ehkä väsyny niin voi johtuu ehkä siitäkin, mut äsken ku kuuntelin finneaksen love is pain niin alko oikeesti ahistaa niin vittuna. Tai siis jo sen biisin nimi niin mulle tuli vaan mieleen siitä että "mä en edes tiedä mitä rakkaus on". Tai et mä tiedän vaan sen oman kokemukseni mut se on ihan eri ku kaikilla muilla enkä mä tiedä voiko siitä puhua samoilla sanoilla kun muut. Voiko sitä kutsua ihastumiseks vai onkse jotain muuta. Koska honestly samaistun päivä päivältä vähemmän muihin ihmisiin ja tunnen päivä päivältä voimakkaammin sen vieraantumisen ympäröivästä maailmasta. En tiiä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mua ahistaa kuinka vieraantunut oon siitä mitä muut sanoo rakkaudeks
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja