Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mua ahistaa kuinka vieraantunut oon siitä mitä muut sanoo rakkaudeks
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 83854" data-attributes="member: 34"><p>Niin. No, sä ihastut kuitenkin irl-tyyppeihin. Okei, mäki ihastun, mutta suurimmaks osaks julkkiksiin. Mut taas hahmoihin en melkein ollenkaan, ainakaan omasta mielestäni. Ennemmin se on aina näyttelijään eikä hahmoon, esim kun tykkäsin teemu Lehtilästä niin koen että se oli ennemmin siihen näyttelijään kuin aaroon/eeroon :D toki ymmärrän kiintymyksen myös hahmoon koska tietyllä tapaa se voi itellä olla myös osa sitä mut koen että ne syvimmät tunteet on kuitenkin enemmän sitä itse näyttelijää kohtaan. Vaikea selittää tho mut joo.</p><p></p><p>Mut siis must myös tuntuu et sillon jos ihastun johonkin actual irl-tyyppiin niin harvoin se on todella voimakasta, samaan tapaan ku julkkiksiin. Yleensä julkkisihastukset pistää mut enemmän sekasin ku mitkää sellaset jotka tunnen henkilökohtaisesti. Tai on osa niistäkin ollu todella pahoja mut yleensä vois kuitenkin sanoa et melkeinpä mitä "vieraampi" ihminen sitä enemmän tykkään siitä. Oon ihastunu muutaman kerran mun kavereihin ja ne oli aika laimeita ihastuksia, tai no se toinen oli ehkä vähän vahvempi mutta ei se nyt ollu niin paha. Mut must tuntuu et tää on aika tyypillistä mulle enkä tykkää sitä että muut kritisoi tätä asiaa mussa, koska mulle tulee siitä ihan äärettömän paska olo ja suurinpiirtein tekis mieli kuolla aina kun joku vittuilee näistä. En tykkää kun aina sanotaan lapselliseks tai jotain vastaavaa vaikka mun mielestä tää nyt vaan on se mikä mä oon enkä mä haluu muuttaa sitä mitä mä oon, en mä ois sillon minä. Mutta tulee ihan vitu paha olo noista kommenteista, jo teininä inhosin sitä kun vaikka joku aikuinen saatto sanoa että "kyllä toi julkkisihastusvaihe menee vielä ohi" tai jotain et se kuuluu teini-ikään tai vastaavaa. Huutista ku nykyään oon 23v niin varmaan kaikki nyt tuomitsee mua ku oon toivotpn tapaus :))))))))))) oikeesti kill me en jaksa tätä. Eikä näistä uskalla ammattilaisenkaan kanssa puhua enää koska sieltä ei tuu ymmärrystä myöskään. Oikeesti inhoan ihmisiä. Tän takia en tykkää ees about tutustuu kehenkään ellen oo varma ettei se vittuilis mulle tms.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 83854, member: 34"] Niin. No, sä ihastut kuitenkin irl-tyyppeihin. Okei, mäki ihastun, mutta suurimmaks osaks julkkiksiin. Mut taas hahmoihin en melkein ollenkaan, ainakaan omasta mielestäni. Ennemmin se on aina näyttelijään eikä hahmoon, esim kun tykkäsin teemu Lehtilästä niin koen että se oli ennemmin siihen näyttelijään kuin aaroon/eeroon :D toki ymmärrän kiintymyksen myös hahmoon koska tietyllä tapaa se voi itellä olla myös osa sitä mut koen että ne syvimmät tunteet on kuitenkin enemmän sitä itse näyttelijää kohtaan. Vaikea selittää tho mut joo. Mut siis must myös tuntuu et sillon jos ihastun johonkin actual irl-tyyppiin niin harvoin se on todella voimakasta, samaan tapaan ku julkkiksiin. Yleensä julkkisihastukset pistää mut enemmän sekasin ku mitkää sellaset jotka tunnen henkilökohtaisesti. Tai on osa niistäkin ollu todella pahoja mut yleensä vois kuitenkin sanoa et melkeinpä mitä "vieraampi" ihminen sitä enemmän tykkään siitä. Oon ihastunu muutaman kerran mun kavereihin ja ne oli aika laimeita ihastuksia, tai no se toinen oli ehkä vähän vahvempi mutta ei se nyt ollu niin paha. Mut must tuntuu et tää on aika tyypillistä mulle enkä tykkää sitä että muut kritisoi tätä asiaa mussa, koska mulle tulee siitä ihan äärettömän paska olo ja suurinpiirtein tekis mieli kuolla aina kun joku vittuilee näistä. En tykkää kun aina sanotaan lapselliseks tai jotain vastaavaa vaikka mun mielestä tää nyt vaan on se mikä mä oon enkä mä haluu muuttaa sitä mitä mä oon, en mä ois sillon minä. Mutta tulee ihan vitu paha olo noista kommenteista, jo teininä inhosin sitä kun vaikka joku aikuinen saatto sanoa että "kyllä toi julkkisihastusvaihe menee vielä ohi" tai jotain et se kuuluu teini-ikään tai vastaavaa. Huutista ku nykyään oon 23v niin varmaan kaikki nyt tuomitsee mua ku oon toivotpn tapaus :))))))))))) oikeesti kill me en jaksa tätä. Eikä näistä uskalla ammattilaisenkaan kanssa puhua enää koska sieltä ei tuu ymmärrystä myöskään. Oikeesti inhoan ihmisiä. Tän takia en tykkää ees about tutustuu kehenkään ellen oo varma ettei se vittuilis mulle tms. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mua ahistaa kuinka vieraantunut oon siitä mitä muut sanoo rakkaudeks
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja