Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mua jännittää yläaste
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="almanakka" data-source="post: 50639" data-attributes="member: 244"><p>Kuljin myös ala-asteella ysin aamuina linja-autolla kouluun. Eniten tein sitä 1-3-luokilla kun sain käyttää ilmaista bussikorttia. Auto tuli pysäkille aina n. 8.10 ja matka kesti reilut 10 minuuttia, siinäpä sitten hengailtiin keinuilla tai kiipeilytelineellä yhdeksään asti :D Onneksi huonolla kelillä sai mennä kuljetusoppilaiden aamukerhoon.</p><p></p><p>Nelosluokalla oli kerran viikossa koulua klo 12 asti, mutta koska ensimmäinen linja-auto tuli vasta yhden jälkeen, menin aina tunniksi kirjastoon istumaan. Siinä kohtaa olin alkanut pyöräillä kouluun ysin ja kympin aamuina, ja talvisin kävelin, joten en ymmärrä miten en tajunnut kävellä kotiinkin. Matkaa oli vain noin 3km, jonka olisin ehtinyt tarpoa helposti vaikka 40 minuutissa. </p><p></p><p>Seuraavana vuonna aikatauluja onneksi laajennettiin, eli jos koulu loppui aikaisin niin ei tarvinnut kauaa odotella.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="almanakka, post: 50639, member: 244"] Kuljin myös ala-asteella ysin aamuina linja-autolla kouluun. Eniten tein sitä 1-3-luokilla kun sain käyttää ilmaista bussikorttia. Auto tuli pysäkille aina n. 8.10 ja matka kesti reilut 10 minuuttia, siinäpä sitten hengailtiin keinuilla tai kiipeilytelineellä yhdeksään asti :D Onneksi huonolla kelillä sai mennä kuljetusoppilaiden aamukerhoon. Nelosluokalla oli kerran viikossa koulua klo 12 asti, mutta koska ensimmäinen linja-auto tuli vasta yhden jälkeen, menin aina tunniksi kirjastoon istumaan. Siinä kohtaa olin alkanut pyöräillä kouluun ysin ja kympin aamuina, ja talvisin kävelin, joten en ymmärrä miten en tajunnut kävellä kotiinkin. Matkaa oli vain noin 3km, jonka olisin ehtinyt tarpoa helposti vaikka 40 minuutissa. Seuraavana vuonna aikatauluja onneksi laajennettiin, eli jos koulu loppui aikaisin niin ei tarvinnut kauaa odotella. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mua jännittää yläaste
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja