Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mua jännittää yläaste
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 50688" data-attributes="member: 167"><p>Mua jännittää ihan noiden samojen syiden takia ammattikoulun aloitus. D: Onneksi sentään oon bussilla kulkenut jo orientaatiopäiville, pääsykokeeseen ja teatteriharjotuksiin nyt sen monta kertaa ettei oikeestaan enää jännitä tommonen matka, jonka kuitenkin kulkee aina samalla bussilla. Harmi vaan et ainakin orientaatiopäivillä koulu loppu meillä aina joskus yheltä ja bussit tuli 12.17 ja 14.17 eli jouduin aina venailee hirveesti ja lisäks toi bussi tulee aina joku 5-10 minuuttii myöhässä. D: </p><p></p><p>Mut ei tarvii jännittää yläastetta. Ainakin meillä yläasteelle meno toi monta positiivista muutosta. Esim. sai käyttää kännykkää, ennen koronaa sai olla välkät sisällä, on paljon vapaampaa eli ei tarvii esim. kulkee aina jossain täydellisessä jonossa joka paikkaan, 75 minuutin oppitunnit eli oppituntei ei ollut niin montaa päivässä ku jos ois kestäneet ala-asteen tavoin 45 minsaa eli tuli vähemmän läksyä, meidän koulun ruokalassa oli voiautomaatti, sai istua missä haluu ennen ku viime keväänä pantiin käytäntöön semmonen järjestys yms. </p><p></p><p>Ja lisäks luokkakin oli edellistä kivempi ja oli kivaa kun oli useempii eri opei. Ja mun luokalla oli kaks mun ala-astekaverii ja sain kaks uutta kaverii siltä luokalta. Ja koulu ei kuitenkaan ollut mitenkään hirveen kaukana entisestä.(paitsi et sit tuli homeongelmien takii parakit jotka on vähän kauempana) Ja mun mielestä ainakin oli tosi jännää ku näki uusia opettajia ja uusia oppiaineita. Ja tykkäsin köksästä ja valinnaiset aineet on ihan mahtavii ja sit jos ei tykkää esim. musiikista niin siellä tarvii olla vaan seiskaluokalla.</p><p></p><p>Eli ei kannata jännittää, ku se oli oikeestaan aika kiva muutos. :) Plus ala-asteella jos leikittiin jotain meidän kavereiden kaa nii jotkut pikkuset oli koko ajan juoksemassa ihan täysii varomatta yhtään niin sit ne saatto juosta nopeesti siitä ihan meidän edestä niin et me ei juostessaan pystytty väistää tai mitään ja sit me oltiin niitä "pahiksii"ku kaadettiin sillä tavoin joku pikkunen maahan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 50688, member: 167"] Mua jännittää ihan noiden samojen syiden takia ammattikoulun aloitus. D: Onneksi sentään oon bussilla kulkenut jo orientaatiopäiville, pääsykokeeseen ja teatteriharjotuksiin nyt sen monta kertaa ettei oikeestaan enää jännitä tommonen matka, jonka kuitenkin kulkee aina samalla bussilla. Harmi vaan et ainakin orientaatiopäivillä koulu loppu meillä aina joskus yheltä ja bussit tuli 12.17 ja 14.17 eli jouduin aina venailee hirveesti ja lisäks toi bussi tulee aina joku 5-10 minuuttii myöhässä. D: Mut ei tarvii jännittää yläastetta. Ainakin meillä yläasteelle meno toi monta positiivista muutosta. Esim. sai käyttää kännykkää, ennen koronaa sai olla välkät sisällä, on paljon vapaampaa eli ei tarvii esim. kulkee aina jossain täydellisessä jonossa joka paikkaan, 75 minuutin oppitunnit eli oppituntei ei ollut niin montaa päivässä ku jos ois kestäneet ala-asteen tavoin 45 minsaa eli tuli vähemmän läksyä, meidän koulun ruokalassa oli voiautomaatti, sai istua missä haluu ennen ku viime keväänä pantiin käytäntöön semmonen järjestys yms. Ja lisäks luokkakin oli edellistä kivempi ja oli kivaa kun oli useempii eri opei. Ja mun luokalla oli kaks mun ala-astekaverii ja sain kaks uutta kaverii siltä luokalta. Ja koulu ei kuitenkaan ollut mitenkään hirveen kaukana entisestä.(paitsi et sit tuli homeongelmien takii parakit jotka on vähän kauempana) Ja mun mielestä ainakin oli tosi jännää ku näki uusia opettajia ja uusia oppiaineita. Ja tykkäsin köksästä ja valinnaiset aineet on ihan mahtavii ja sit jos ei tykkää esim. musiikista niin siellä tarvii olla vaan seiskaluokalla. Eli ei kannata jännittää, ku se oli oikeestaan aika kiva muutos. :) Plus ala-asteella jos leikittiin jotain meidän kavereiden kaa nii jotkut pikkuset oli koko ajan juoksemassa ihan täysii varomatta yhtään niin sit ne saatto juosta nopeesti siitä ihan meidän edestä niin et me ei juostessaan pystytty väistää tai mitään ja sit me oltiin niitä "pahiksii"ku kaadettiin sillä tavoin joku pikkunen maahan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mua jännittää yläaste
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja