Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
muistaako kukaan gosua?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 48365" data-attributes="member: 89"><p>Ite en käyttänyt penniäkään koko peliin, mut kerran yhes kisas voitin parin päivän vipin. :D Oikeestaan nolottaa nykyään se voittoni, koska käytin toisen henkilön luomaa lookia kisassa. Toisaalta tätä lookin luojaa tää ei lainkaan haitannut. :D Se oli oikeestaan aika iloisen oloinen, kun mainitsi mulle kerran "minun" lookini hahmon tanssahtelevan pelin etusivulla. :D </p><p></p><p>Oltiin siis jonkun tyypin huonees, ja sinne tuli sit lisää tyyppei sisään. Oli kyl kiva olla siinä jutustelussa mukana, tosin mä jostain syystä (en muista miksi, tais mun hahmo siinä lagaillessa ite sinne mennä xD) piiloon huoneen sohvan taakse. Joku siinä huoneessa kysyi et kuka on sohvan alla kummittelemassa. Yritin muistaakseni vastata, mutta kone lagi niin, etten saanut viestiä kirjotetuks. Sit tää kyselijä vähän turhautui, kun en vastannut, tosin en tiiä, turhautuiko se läpällä vai tosissaan. :D Ei se kyl mitään haloota siitä tehnyt tai suuttunut paljoa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 48365, member: 89"] Ite en käyttänyt penniäkään koko peliin, mut kerran yhes kisas voitin parin päivän vipin. :D Oikeestaan nolottaa nykyään se voittoni, koska käytin toisen henkilön luomaa lookia kisassa. Toisaalta tätä lookin luojaa tää ei lainkaan haitannut. :D Se oli oikeestaan aika iloisen oloinen, kun mainitsi mulle kerran "minun" lookini hahmon tanssahtelevan pelin etusivulla. :D Oltiin siis jonkun tyypin huonees, ja sinne tuli sit lisää tyyppei sisään. Oli kyl kiva olla siinä jutustelussa mukana, tosin mä jostain syystä (en muista miksi, tais mun hahmo siinä lagaillessa ite sinne mennä xD) piiloon huoneen sohvan taakse. Joku siinä huoneessa kysyi et kuka on sohvan alla kummittelemassa. Yritin muistaakseni vastata, mutta kone lagi niin, etten saanut viestiä kirjotetuks. Sit tää kyselijä vähän turhautui, kun en vastannut, tosin en tiiä, turhautuiko se läpällä vai tosissaan. :D Ei se kyl mitään haloota siitä tehnyt tai suuttunut paljoa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
muistaako kukaan gosua?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja