Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
muistaako kukaan gosua?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 49327" data-attributes="member: 89"><p>Mun aikaan vanhoja vaatteita ei rareiksi kutsuttu vaan yksinkertaisesti vanhoiksi vaatteiksi. :D Mun aikaan jo monet MSP:n vuosina 2009-2010 tulleet vaatteet oli poistettu kaupoista. Moni tästä valitti, ja kerran yhden teemakisan aikana oli mahis sen 1-2 viikon aikana ostaa joitakin vanhoja vaatteita. Ei siis mun aikana ollut kuin yksi tämmönen "rare-viikko". Aika erikoista, että niitä on nykyään enemmän. :D</p><p></p><p>Muistan olleeni mukana tässä valitusjutussa, vaikka mielestäni vanhat asut näyttivät mun mielestä ulkoasultaan aika rumilta. :D Tosin kyl mä niistä vaatteista pidin niiden idean osalta (eli siis esim. tykkäsin vaikka jostakin rusettipaidasta, kun se on rusettipaita, mutta sen vanhan MSP:n väritoteutus oli musta silleen rumahko), ja joskus ostinkin semmosen vanhan kampauksen vaatekaupasta (jota siis ei oltu lainkaan poistettu tuolloin :D). </p><p></p><p>Samalla mä valitin monesti muiden käyttäjien tavoin, kuinka Moven vanha keltainen kartan ulkoasu oli paljon parempi, vaikka oikeestaan se oli musta aika kankee. :D Tykkäsin oikeestaan enemmän siitä vuoden 2011 lopulla tulleesta ulkoasusta, jossa oli enemmän violettia ja pinkkiä. Toisinaan tykkäsin kyl enemmän joistakin vanhan Moven jutuista. Esimerkiksi muistan, kun monien käyttäjien riesaksi tuli automaattiset hahmojen animaatiot chattihuoneisiin, huono animaatioiden valikointilista (Eli se, mistä pysty hahmon animaatioita vaihtaa. Ennen kun valitsi niitä, ruudussa näky kerrallaan iso litania animaatioita niiden nimillä.) ja liikkuvat silmät hahmoille. D: Mut semmoset uudistukset, mistä tykkäsin, olivat ainakin mahis suunnitella vaatteita (vaikka niiden suunnittelu maksoi maltaita, eikä täten monet omia vaatteita sen kerran jälkeen tehneet :D) ja gallupien tekoväline foorumeissa. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 49327, member: 89"] Mun aikaan vanhoja vaatteita ei rareiksi kutsuttu vaan yksinkertaisesti vanhoiksi vaatteiksi. :D Mun aikaan jo monet MSP:n vuosina 2009-2010 tulleet vaatteet oli poistettu kaupoista. Moni tästä valitti, ja kerran yhden teemakisan aikana oli mahis sen 1-2 viikon aikana ostaa joitakin vanhoja vaatteita. Ei siis mun aikana ollut kuin yksi tämmönen "rare-viikko". Aika erikoista, että niitä on nykyään enemmän. :D Muistan olleeni mukana tässä valitusjutussa, vaikka mielestäni vanhat asut näyttivät mun mielestä ulkoasultaan aika rumilta. :D Tosin kyl mä niistä vaatteista pidin niiden idean osalta (eli siis esim. tykkäsin vaikka jostakin rusettipaidasta, kun se on rusettipaita, mutta sen vanhan MSP:n väritoteutus oli musta silleen rumahko), ja joskus ostinkin semmosen vanhan kampauksen vaatekaupasta (jota siis ei oltu lainkaan poistettu tuolloin :D). Samalla mä valitin monesti muiden käyttäjien tavoin, kuinka Moven vanha keltainen kartan ulkoasu oli paljon parempi, vaikka oikeestaan se oli musta aika kankee. :D Tykkäsin oikeestaan enemmän siitä vuoden 2011 lopulla tulleesta ulkoasusta, jossa oli enemmän violettia ja pinkkiä. Toisinaan tykkäsin kyl enemmän joistakin vanhan Moven jutuista. Esimerkiksi muistan, kun monien käyttäjien riesaksi tuli automaattiset hahmojen animaatiot chattihuoneisiin, huono animaatioiden valikointilista (Eli se, mistä pysty hahmon animaatioita vaihtaa. Ennen kun valitsi niitä, ruudussa näky kerrallaan iso litania animaatioita niiden nimillä.) ja liikkuvat silmät hahmoille. D: Mut semmoset uudistukset, mistä tykkäsin, olivat ainakin mahis suunnitella vaatteita (vaikka niiden suunnittelu maksoi maltaita, eikä täten monet omia vaatteita sen kerran jälkeen tehneet :D) ja gallupien tekoväline foorumeissa. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
muistaako kukaan gosua?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja