Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Demi
Muistanko sinut demistä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 92836" data-attributes="member: 167"><p>Joo, no olithan se sitten sä. :D Ja joo, muistan sen siks koska vastasin eka siihen keskusteluun jotain et "hauska idea maalata sitruunoita" tai jotain ton tyyppistä kun aattelin että maalaat niitten sitruunoitten päälle vähän niinkuin pääsiäismunia maalataan. Sitten hetken päästä kuitenkin tajusin et saatat tarkoittaa paperille sitruunoiden maalaamista ja sit kysyin sulta siitä. :D Ja hienoja sitruunoita kyllä maalasit. :) Oliks se perhonen muuten sininen? En oo ihan varma, mitta sellanen muistikuva mulla on. :D</p><p></p><p>Oi kiva että säkin muistat mut! D: Oon aina miettinyt, et muistaakohan kukaan täällä mua. Joo, olin stalkannut demiä jo jonkin aikaa ennen sinne liittymistä. xD Ja taisit olla mun suosikkidemittäjäkin jossain vaiheessa.</p><p></p><p>Ainiin joo, mähän tosiaan vastaan välillä aika pitkästi ja se on kyl välillä vähän ongelmallista, koska sit tyypit ei jaksa lukee sitä niin sit nykyään, jos vaikka huomaan, että oon alottanut keskustelun tosi pitkästi niin saatan tehä siihen jonkun tiivistelmän sen lisäksi. xD Ja joo nytkin on näemmä pitkä viesti tulossa. :D</p><p></p><p>Joo, oon aika nuori. Oon nyt 16 ja sillon kun liityin Demiin niin taisin olla 13. Etkös sä ollut jotain vähän yli 20? Mutta kiva että mäkin olin sun mielestä kiva. :)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 92836, member: 167"] Joo, no olithan se sitten sä. :D Ja joo, muistan sen siks koska vastasin eka siihen keskusteluun jotain et "hauska idea maalata sitruunoita" tai jotain ton tyyppistä kun aattelin että maalaat niitten sitruunoitten päälle vähän niinkuin pääsiäismunia maalataan. Sitten hetken päästä kuitenkin tajusin et saatat tarkoittaa paperille sitruunoiden maalaamista ja sit kysyin sulta siitä. :D Ja hienoja sitruunoita kyllä maalasit. :) Oliks se perhonen muuten sininen? En oo ihan varma, mitta sellanen muistikuva mulla on. :D Oi kiva että säkin muistat mut! D: Oon aina miettinyt, et muistaakohan kukaan täällä mua. Joo, olin stalkannut demiä jo jonkin aikaa ennen sinne liittymistä. xD Ja taisit olla mun suosikkidemittäjäkin jossain vaiheessa. Ainiin joo, mähän tosiaan vastaan välillä aika pitkästi ja se on kyl välillä vähän ongelmallista, koska sit tyypit ei jaksa lukee sitä niin sit nykyään, jos vaikka huomaan, että oon alottanut keskustelun tosi pitkästi niin saatan tehä siihen jonkun tiivistelmän sen lisäksi. xD Ja joo nytkin on näemmä pitkä viesti tulossa. :D Joo, oon aika nuori. Oon nyt 16 ja sillon kun liityin Demiin niin taisin olla 13. Etkös sä ollut jotain vähän yli 20? Mutta kiva että mäkin olin sun mielestä kiva. :) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Demi
Muistanko sinut demistä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja