Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Demi
Muistanko sinut demistä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Skeletor" data-source="post: 97286" data-attributes="member: 30"><p>Enpä ole lähetellyt, korkeintaan passiivisesti sanonut että harvalla tulee ikävä jos joku sattuu kuolemaan. En ole ollut koskaan vankilassa, pari kertaa Töölön juoppoputkassa asiattoman kännäyksen takia. Eli suoranaisia valheita, joita jaksetaan vuosikaupalla vuotaa kun ei kiinnostanut niiden seura ja ehkä ymmärrät nyt että miksei (kuten huomaa, niin eivät ne vieläkään toiminnassaan mitään väärää, on vain ok aloittaa vainoamaan ihmistä kun ei halua vastata vähämielisiin kommentteihin (nörtti, joka itki avivalle asiasta) saati tulla liitetyksi mihinkään wa-ryhmään. Demissäkin kommentoin vain, jos kommentoivat ensin kuten täälläkin.</p><p></p><p>Tuokin [USER=351]@Treb[/USER]'in levittämä kollaasi kiertää vuodesta toiseen ja on asiayhteydestä irrallaan otettuja juttuja ja olen ehkä puolet nimimerkeistä tuossa kun eräällä porukalla oli tapana myös varastaa henkilöllisyyteni Demissä useasti ja esittää minua. Samalla tavalla olisimme voineet luoda Trebin "hei haluatko jutella kanssani privana"-viesteistä ja profiileissä näkyvistä käyttäjien iästä tehdä kollaaseja. Tai vaikkapa kebabrullan, qq:n ja muiden "tapa ittes"-viesteistä muille käyttäjille. </p><p>Mutta aina vain minä olen ongelma, omalle käytökselle ollaan aina niin sokeita. Tai ehkä olen ongelma, koska olen yksinkertaisesti parempi ihminen kuin nuo muut ja olen helppo maalituksen kohde koko lössille vain.</p><p>Ja se rinkirunkku oikeasti huoritteli tätä tytyä "Skeletorin huoraksi" ja myös "pedariksi" kun yritti koota Demiittiä ja siihen koski niin paljon, että luovutti asian suhteen. Tämäkin asia pitää käydä tyyliin pari kertaa vuodessa läpi koska Treb tapaa päivystää sivustolla tämänkaltaisten keskustelujen takia ja tulee puolustamaan koko lössiä kuin joku asianajaja ja kokee varmasti jonkinlaista kihelmöintiä kehossaan kun pääsee taas kerran vänkäämään asiasta ja pyrkimään olemaan oikeassa: onhan hänellä enemmän "todistajia" kuin minulla. Naurettavaa.</p><p>Ja Ladybugista: minullekin tuli siltä "hei tunnut aika söpöltä ja kivalta"-viestejä kunnes tajusi, että Qriohan on vanha vihtahousu itse. A-lehdet puuttuivat sen ällöttävään groomaukseen vasta sitten, kun pistettiin todisteet (kuvakaappaukset vieraskirjan viesteistä alaikäisiltä, muistakaa että "mies" oli jotain 29-vuotias viimeisen ilmoituksensa mukaan) jotain kolmatta kertaa ja viesti "pitääkö nämä lähettää Helsingin poliisille viestillä, että katsokaa millaista toimintaa A-lehdet hyväksyy foorumeillaan". Tosin enpä uskonutkaan, että yli 30-vuotias nainen, joka pyysi yläkouluikäisiä juttelemaan kahden kesken, näkee tässä mitään väärää..</p><p>Mutta leidari ei ollut ensimmäinen, mutta jäi viimeiseksi groomaajaksi jonka toimintaan puututtiin (ennen uudistusta moni muukin vastuullinen aikuinen demittäjä ilmiantoi näitä) sivustolla. </p><p></p><p>Siis huoh hoih, seuraavan kerran asia varmaan käydään taas kesällä läpi..</p><p>[ATTACH=full]4487[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skeletor, post: 97286, member: 30"] Enpä ole lähetellyt, korkeintaan passiivisesti sanonut että harvalla tulee ikävä jos joku sattuu kuolemaan. En ole ollut koskaan vankilassa, pari kertaa Töölön juoppoputkassa asiattoman kännäyksen takia. Eli suoranaisia valheita, joita jaksetaan vuosikaupalla vuotaa kun ei kiinnostanut niiden seura ja ehkä ymmärrät nyt että miksei (kuten huomaa, niin eivät ne vieläkään toiminnassaan mitään väärää, on vain ok aloittaa vainoamaan ihmistä kun ei halua vastata vähämielisiin kommentteihin (nörtti, joka itki avivalle asiasta) saati tulla liitetyksi mihinkään wa-ryhmään. Demissäkin kommentoin vain, jos kommentoivat ensin kuten täälläkin. Tuokin [USER=351]@Treb[/USER]'in levittämä kollaasi kiertää vuodesta toiseen ja on asiayhteydestä irrallaan otettuja juttuja ja olen ehkä puolet nimimerkeistä tuossa kun eräällä porukalla oli tapana myös varastaa henkilöllisyyteni Demissä useasti ja esittää minua. Samalla tavalla olisimme voineet luoda Trebin "hei haluatko jutella kanssani privana"-viesteistä ja profiileissä näkyvistä käyttäjien iästä tehdä kollaaseja. Tai vaikkapa kebabrullan, qq:n ja muiden "tapa ittes"-viesteistä muille käyttäjille. Mutta aina vain minä olen ongelma, omalle käytökselle ollaan aina niin sokeita. Tai ehkä olen ongelma, koska olen yksinkertaisesti parempi ihminen kuin nuo muut ja olen helppo maalituksen kohde koko lössille vain. Ja se rinkirunkku oikeasti huoritteli tätä tytyä "Skeletorin huoraksi" ja myös "pedariksi" kun yritti koota Demiittiä ja siihen koski niin paljon, että luovutti asian suhteen. Tämäkin asia pitää käydä tyyliin pari kertaa vuodessa läpi koska Treb tapaa päivystää sivustolla tämänkaltaisten keskustelujen takia ja tulee puolustamaan koko lössiä kuin joku asianajaja ja kokee varmasti jonkinlaista kihelmöintiä kehossaan kun pääsee taas kerran vänkäämään asiasta ja pyrkimään olemaan oikeassa: onhan hänellä enemmän "todistajia" kuin minulla. Naurettavaa. Ja Ladybugista: minullekin tuli siltä "hei tunnut aika söpöltä ja kivalta"-viestejä kunnes tajusi, että Qriohan on vanha vihtahousu itse. A-lehdet puuttuivat sen ällöttävään groomaukseen vasta sitten, kun pistettiin todisteet (kuvakaappaukset vieraskirjan viesteistä alaikäisiltä, muistakaa että "mies" oli jotain 29-vuotias viimeisen ilmoituksensa mukaan) jotain kolmatta kertaa ja viesti "pitääkö nämä lähettää Helsingin poliisille viestillä, että katsokaa millaista toimintaa A-lehdet hyväksyy foorumeillaan". Tosin enpä uskonutkaan, että yli 30-vuotias nainen, joka pyysi yläkouluikäisiä juttelemaan kahden kesken, näkee tässä mitään väärää.. Mutta leidari ei ollut ensimmäinen, mutta jäi viimeiseksi groomaajaksi jonka toimintaan puututtiin (ennen uudistusta moni muukin vastuullinen aikuinen demittäjä ilmiantoi näitä) sivustolla. Siis huoh hoih, seuraavan kerran asia varmaan käydään taas kesällä läpi.. [ATTACH type="full"]4487[/ATTACH] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Demi
Muistanko sinut demistä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja