Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
muita joiden mielestä ois kauheeta...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="immortalem" data-source="post: 139562" data-attributes="member: 367"><p>Pitkälti samanlaisia ajatuksia minullakin. Olen aina tiennyt, etten halua lapsia: en ensinnäkään pidä lapsista ja toisekseen kauhistuttaa ajatus olla vastuussa toisesta ihmisestä 18 vuoden ajan. Aina pitäisi miettiä lapsenkin etua päätöksiä tehdessä ja se kahlitsisi paikoilleen niin pitkäksi aikaa. En ylipäänsä halua luoda ketään tähän maailmaan, en minäkään olisi syntynyt jos olisin saanut siitä itse päättää. Yhteiskunnan oletus lisääntymisestä on vanhanaikainen ja se pitäisi unohtaa kokonaan. </p><p></p><p>Parisuhteessa oloa voisin ehkä joskus kokeillakin, mutta siinäkin pelottaa se, että toinen voi lähteä viereltäsi milloin tahansa ja ainoa sitova asia on luottamus toiseen. Luottamuksen kehittyminen vaatii omalla kohdallani niin paljon aikaa, että suhteeseen päätyminen nykyaikaisilla parisuhdemarkkinoilla näyttää omissa silmissäni miltei mahdottomalta. Parisuhde myös vaatii kompromisseja, kuten sanoitkin. En tiedä lähtisinkö siihen, olen niin itsekäs ja itsepäinen etten välttämättä pitkällä aikavälillä jaksaisi huomioida toisen mielipidettä kaikessa. Läheisyys ja kumppanuus olisi suhteessa plussaa, olisi mukavaa kokea tuntevansa toinen läpikotaisin ja olisi aina joku, keneen tukeutua vaikeina aikoina. Katsoo mitä tulevaisuus tuo tullessaan; ehkä löytyy joku, vaikka pärjään vallan hyvin yksinkin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="immortalem, post: 139562, member: 367"] Pitkälti samanlaisia ajatuksia minullakin. Olen aina tiennyt, etten halua lapsia: en ensinnäkään pidä lapsista ja toisekseen kauhistuttaa ajatus olla vastuussa toisesta ihmisestä 18 vuoden ajan. Aina pitäisi miettiä lapsenkin etua päätöksiä tehdessä ja se kahlitsisi paikoilleen niin pitkäksi aikaa. En ylipäänsä halua luoda ketään tähän maailmaan, en minäkään olisi syntynyt jos olisin saanut siitä itse päättää. Yhteiskunnan oletus lisääntymisestä on vanhanaikainen ja se pitäisi unohtaa kokonaan. Parisuhteessa oloa voisin ehkä joskus kokeillakin, mutta siinäkin pelottaa se, että toinen voi lähteä viereltäsi milloin tahansa ja ainoa sitova asia on luottamus toiseen. Luottamuksen kehittyminen vaatii omalla kohdallani niin paljon aikaa, että suhteeseen päätyminen nykyaikaisilla parisuhdemarkkinoilla näyttää omissa silmissäni miltei mahdottomalta. Parisuhde myös vaatii kompromisseja, kuten sanoitkin. En tiedä lähtisinkö siihen, olen niin itsekäs ja itsepäinen etten välttämättä pitkällä aikavälillä jaksaisi huomioida toisen mielipidettä kaikessa. Läheisyys ja kumppanuus olisi suhteessa plussaa, olisi mukavaa kokea tuntevansa toinen läpikotaisin ja olisi aina joku, keneen tukeutua vaikeina aikoina. Katsoo mitä tulevaisuus tuo tullessaan; ehkä löytyy joku, vaikka pärjään vallan hyvin yksinkin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
muita joiden mielestä ois kauheeta...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja