Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
muita joiden mielestä ois kauheeta...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="KäveleväNakki" data-source="post: 139606" data-attributes="member: 46"><p>Kyllä mulle joku kumppani kelpais, mutta ongelma on se, että mulla on niin kova tunteiden vajaavaisuus/empatiakyvyn puute että veikkaan ettei kukaan meikäläistä kovin kauaa kestäis, etenkin jos on vähänkään herkkä henkilö. En vaan osaa näyttää minkäänlaista hellyyttä ketään kohtaan, joten suhteet tuskin onnistuu. Niin ja mun maku kumppanin suhteen on niin kummallinen ja mulla on sellaset standardit että mikään ei kelpaa.</p><p></p><p>Lisäksi pitemälle eteneminen on ajatuksen tasolla on ok, mutta oikeassa elämässä en ymmärrä miksi se ketään kiinnostaa, miksi kukaan siitä nauttii, ja se on vaan ajanhukkaa mun mielestä. Lisäksi en vois hankkia lapsia, koska a) raskaana oleminen/synnyttäminen kuulostaa ihan hirveeltä, b) en osais pitää lapsista huolta, ja olisin niin huono äiti että eipä sillä lapsellä ois kovin hääppöset oltavat (kuten aiemmin mainitsin tunteiden/empatian puute)</p><p></p><p>Omakotitalo sen sijaan ois tosi jees, mutta ei oo varaa sellaseen vielä, tuskin tulee koskaan olemaan. Lemmikkejäkään ei voi hankkia kun oon niiden karvoille allerginen, ja en osais varmaan niistäkään ainakaan ihan yksin huolta pitää.</p><p></p><p>Kyllähän noi ois muuten jees, mutta kun ei vaan sovi noihin hommiin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KäveleväNakki, post: 139606, member: 46"] Kyllä mulle joku kumppani kelpais, mutta ongelma on se, että mulla on niin kova tunteiden vajaavaisuus/empatiakyvyn puute että veikkaan ettei kukaan meikäläistä kovin kauaa kestäis, etenkin jos on vähänkään herkkä henkilö. En vaan osaa näyttää minkäänlaista hellyyttä ketään kohtaan, joten suhteet tuskin onnistuu. Niin ja mun maku kumppanin suhteen on niin kummallinen ja mulla on sellaset standardit että mikään ei kelpaa. Lisäksi pitemälle eteneminen on ajatuksen tasolla on ok, mutta oikeassa elämässä en ymmärrä miksi se ketään kiinnostaa, miksi kukaan siitä nauttii, ja se on vaan ajanhukkaa mun mielestä. Lisäksi en vois hankkia lapsia, koska a) raskaana oleminen/synnyttäminen kuulostaa ihan hirveeltä, b) en osais pitää lapsista huolta, ja olisin niin huono äiti että eipä sillä lapsellä ois kovin hääppöset oltavat (kuten aiemmin mainitsin tunteiden/empatian puute) Omakotitalo sen sijaan ois tosi jees, mutta ei oo varaa sellaseen vielä, tuskin tulee koskaan olemaan. Lemmikkejäkään ei voi hankkia kun oon niiden karvoille allerginen, ja en osais varmaan niistäkään ainakaan ihan yksin huolta pitää. Kyllähän noi ois muuten jees, mutta kun ei vaan sovi noihin hommiin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
muita joiden mielestä ois kauheeta...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja