Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Muita jotka eivät osaa uida? (Lue aloitus!!!)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 118736" data-attributes="member: 32"><p>Uimataidottomuuden syynä on varmaankin geenit, kukaan meidän perheestä ei osaa uida sekä mulla on myöskin ihan hirveä inho ja pelko vettä kohtaan, ei jotenkin uskalla heittäytyä veden varaan, meen aina ihan paniikkiin vedessä jos pitää pulikoimisen sijaan haastaa itseään enemmän. Mua ei lapsena käytetty edes koskaan rannalla veteen totuttautumassa eikä koskaan varhaislapsuudessa edes kehittynyt minkäälaista halua oppia uimaan. Ala-asteella innostuin sitten uima-altaasta ja halusin oppia uimaan mutten edes oppinut kellumaan ku mun piti itse opetella.</p><p>Vedessä tulee muutenkin huono olo. Toisaalta mua kiinnostaisi veneily, iskä on aina veneillyt täysin uimataidottomana, tiedän et kuulostaa hyvin vaaralliselta enkä välttämättä uskalla itse hypätä veneeseen.</p><p></p><p>Käy kyllä niin itsetunnon päälle kun on niin paljon asioita joita ei osaa vieläkään ja ikää on 21v. Tulee olo että on jotenkin poikkeava. Haluaisin osata ettei tarvis tuskailla tämmösten puutteiden takia.</p><p>Googleen oon kirjoittanut aina hakuun niitä asioita, joita en osaa ja aina joku elämässään menestynyt vauvapalstalainen on pätemässä kuinka ei voi ymmärtää niitä aikuisia ihmisiä joilla ei oo esim ajokorttia, ei osaa laskea prosenttilaskuja päässä eikä osaa uida. Täytän nuo kaikki.</p><p>Noh, voisin kylläkin mielelläni pyllistää niille pätijöille joiden mielestä en kelpaa tämän yhteiskunnan odotuksiin ja raameihin. Tiedän sen etten sovi ja ihan sama! Siinäpähän kummastelevat niin että heidän aivonsa menevät entistä enemmän solmuun ja silmät putoilevat päästä. Hah!</p><p>En edes jaksa uhrata yhtäkään henkistä kapasiteettia enää tämmöseen. Saatana joku päivä servaan ne kusipäät ja opin nuo asiat ja ne napisijat sitten näkevät etten olekaan mikään saamaton luuseri! Hah! 🖕🏻😝</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 118736, member: 32"] Uimataidottomuuden syynä on varmaankin geenit, kukaan meidän perheestä ei osaa uida sekä mulla on myöskin ihan hirveä inho ja pelko vettä kohtaan, ei jotenkin uskalla heittäytyä veden varaan, meen aina ihan paniikkiin vedessä jos pitää pulikoimisen sijaan haastaa itseään enemmän. Mua ei lapsena käytetty edes koskaan rannalla veteen totuttautumassa eikä koskaan varhaislapsuudessa edes kehittynyt minkäälaista halua oppia uimaan. Ala-asteella innostuin sitten uima-altaasta ja halusin oppia uimaan mutten edes oppinut kellumaan ku mun piti itse opetella. Vedessä tulee muutenkin huono olo. Toisaalta mua kiinnostaisi veneily, iskä on aina veneillyt täysin uimataidottomana, tiedän et kuulostaa hyvin vaaralliselta enkä välttämättä uskalla itse hypätä veneeseen. Käy kyllä niin itsetunnon päälle kun on niin paljon asioita joita ei osaa vieläkään ja ikää on 21v. Tulee olo että on jotenkin poikkeava. Haluaisin osata ettei tarvis tuskailla tämmösten puutteiden takia. Googleen oon kirjoittanut aina hakuun niitä asioita, joita en osaa ja aina joku elämässään menestynyt vauvapalstalainen on pätemässä kuinka ei voi ymmärtää niitä aikuisia ihmisiä joilla ei oo esim ajokorttia, ei osaa laskea prosenttilaskuja päässä eikä osaa uida. Täytän nuo kaikki. Noh, voisin kylläkin mielelläni pyllistää niille pätijöille joiden mielestä en kelpaa tämän yhteiskunnan odotuksiin ja raameihin. Tiedän sen etten sovi ja ihan sama! Siinäpähän kummastelevat niin että heidän aivonsa menevät entistä enemmän solmuun ja silmät putoilevat päästä. Hah! En edes jaksa uhrata yhtäkään henkistä kapasiteettia enää tämmöseen. Saatana joku päivä servaan ne kusipäät ja opin nuo asiat ja ne napisijat sitten näkevät etten olekaan mikään saamaton luuseri! Hah! 🖕🏻😝 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Muita jotka eivät osaa uida? (Lue aloitus!!!)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja