Mielenterveys Mulla on joku ihme uupumus päällä

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Siis luulis et oisin saanu joululomalla levättyä mut ei oon vaan entistä väsyneempi ja vielä vähemmän jaksan tehä mittää 🥲 Mikä homma
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Mä olin 3 kuukautta saikulla ja jo toinen viikko takasin töissä tuntuu siltä että tekis mieli jäädä kotiin itkemään:'D sitä on liikkeellä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mä olin 3 kuukautta saikulla ja jo toinen viikko takasin töissä tuntuu siltä että tekis mieli jäädä kotiin itkemään:'D sitä on liikkeellä
No näköjään :'D
Tän viikon aikana oon joka ikinen kerta nukahtanu linja-autoon ku oon tullu kotii. Ei oo koskaan aiemmi käyny nii vaikka satunnaisia kertoja oon torkahellu mut nyt oon joka päivä lähes koko matkan nukkunu
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
sitä on liikkeellä
Jep:D
Ittekki nukun nykyään puolet tunneista koulussa. Eilenkin yks ope pyysi mua jäämään tunnin jälkeen ja se oli huolissaan kun näytän niin väsyneeltä ja alakuloiselta lol.
Siinä sitten aloin itkemään (en oo itkeny piiiitkään aikaan näistä asioista) ja kerroin sille et on ollu vähä masennusta.

Sit se kysy et onko nyt ollu vaikeampi vaihe. Ja ku ei mulla oo, mulla menee paremmin ku pitkään aikaan teen asioita, oon innoissani, on välillä jopa vaikee rauhottua (joka ei oo ollu totta kun oon ollu masentuneena kokoajan rauhassa) ja litä nyt pientä ahistusta (jota sitäkään ei juuri oo ollu).

En tiiä mua vaa väsyttää, ei kai mulla muuta
 
Ylös Pohja