Värjäsin mun hiukset mustaksi ja nyt oon miettinyt lävistyksiä. Watta fak.
auringonkukkapuu Asiantuntija Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 1,029 Reaktioarvo 775 maanantaina klo 21:39 #1 Värjäsin mun hiukset mustaksi ja nyt oon miettinyt lävistyksiä. Watta fak.
Skeletor Tsemp-tsämp Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 21,935 Reaktioarvo 9,050 maanantaina klo 23:46 #2 Gootti huijui
noitis väsyttää Liittynyt 6.1.2025 Viestejä 528 Reaktioarvo 181 maanantaina klo 23:57 #3 omg kuvaa instassa i wanna seeee
auringonkukkapuu Asiantuntija Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 1,029 Reaktioarvo 775 tiistaina klo 11:27 AP AP #4 noitis sanoi: omg kuvaa instassa i wanna seeee Napsauta laajentaaksesi... Laitoin mun ig-stooriin kuvan mut en kyllä yhtään muista seuraaks mua siellä D: (löytyy susajuhlija jos et, poistan tän sit tästä ku kuittaat lol)
noitis sanoi: omg kuvaa instassa i wanna seeee Napsauta laajentaaksesi... Laitoin mun ig-stooriin kuvan mut en kyllä yhtään muista seuraaks mua siellä D: (löytyy susajuhlija jos et, poistan tän sit tästä ku kuittaat lol)
B Baroque Uusi Liittynyt 25.10.2025 Viestejä 38 Reaktioarvo 11 tiistaina klo 12:19 #5 Mullakin, mutta enemmän ihmissuhteiden osalta. Poistin juuri eilen 25 ihmisen yhteystiedot, koska oon niin täynnä sitä miten yksipuolisia suurin osa mun ihmissuhteistani on.
Mullakin, mutta enemmän ihmissuhteiden osalta. Poistin juuri eilen 25 ihmisen yhteystiedot, koska oon niin täynnä sitä miten yksipuolisia suurin osa mun ihmissuhteistani on.
noitis väsyttää Liittynyt 6.1.2025 Viestejä 528 Reaktioarvo 181 tiistaina klo 15:31 #6 auringonkukkapuu sanoi: Laitoin mun ig-stooriin kuvan mut en kyllä yhtään muista seuraaks mua siellä D: Napsauta laajentaaksesi... Seuraan, laitoin sulle just viestiä siel missä sanoin että upee!
auringonkukkapuu sanoi: Laitoin mun ig-stooriin kuvan mut en kyllä yhtään muista seuraaks mua siellä D: Napsauta laajentaaksesi... Seuraan, laitoin sulle just viestiä siel missä sanoin että upee!
auringonkukkapuu Asiantuntija Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 1,029 Reaktioarvo 775 tiistaina klo 17:45 AP AP #7 noitis sanoi: Seuraan, laitoin sulle just viestiä siel missä sanoin että upee! Napsauta laajentaaksesi... Jee näinkin sen nyt! <33 ihana sä!
noitis sanoi: Seuraan, laitoin sulle just viestiä siel missä sanoin että upee! Napsauta laajentaaksesi... Jee näinkin sen nyt! <33 ihana sä!
noitis väsyttää Liittynyt 6.1.2025 Viestejä 528 Reaktioarvo 181 tiistaina klo 23:27 #8 auringonkukkapuu sanoi: Jee näinkin sen nyt! <33 ihana sä! Napsauta laajentaaksesi... ihana ja upee sä!!! <33
auringonkukkapuu sanoi: Jee näinkin sen nyt! <33 ihana sä! Napsauta laajentaaksesi... ihana ja upee sä!!! <33