Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Kirjallisuus & tarinat
mulla on paljon tyhmiä runoja ja biisien sanoja
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="hiiri" data-source="post: 129655" data-attributes="member: 1479"><p>purkin avasin,</p><p>mutta syödessä huomasin,</p><p>tässä jotain on vialla,</p><p>ei saatana on pahanmakuisia</p><p></p><p>kesän lopussa</p><p>ilo aivoissa</p><p>kurkun leikkasin</p><p>liemen kiehautin</p><p>lehdet keräsin</p><p>ja tillit katkaisin</p><p>aineet purkitin</p><p>ja korkit suljinkin</p><p></p><p>mikä meni pieleen?</p><p>eikö etikka toiminut oikein?</p><p>enkö maustemääriä osannut, en varmaan.</p><p>pippuria aivan liikaa,</p><p>siinä sen täytyy olla.</p><p>mutta jos syy en minä sittenkään ollut,</p><p>voisinko nyt olla kuollut?</p><p></p><p>mysteereitä on monia,</p><p>onko avaruusolioita olemassa?</p><p>nyt mieltäni painaa vain yksi,</p><p>miksi maustekurkut ei onnistunut?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hiiri, post: 129655, member: 1479"] purkin avasin, mutta syödessä huomasin, tässä jotain on vialla, ei saatana on pahanmakuisia kesän lopussa ilo aivoissa kurkun leikkasin liemen kiehautin lehdet keräsin ja tillit katkaisin aineet purkitin ja korkit suljinkin mikä meni pieleen? eikö etikka toiminut oikein? enkö maustemääriä osannut, en varmaan. pippuria aivan liikaa, siinä sen täytyy olla. mutta jos syy en minä sittenkään ollut, voisinko nyt olla kuollut? mysteereitä on monia, onko avaruusolioita olemassa? nyt mieltäni painaa vain yksi, miksi maustekurkut ei onnistunut? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Kirjallisuus & tarinat
mulla on paljon tyhmiä runoja ja biisien sanoja
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja