Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mulla on tässä pikku projekti
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="hillasuo" data-source="post: 183654" data-attributes="member: 1636"><p>Avautumisraita: 4</p><p></p><p>Beibi: 4-</p><p></p><p>Carpe diem: 4+</p><p></p><p>Eerika: 3+</p><p>Ei eerika päse taivaaseen: 3,5</p><p>Ei suomalaiset tanssi: 4-</p><p>Elävät ja kuolleet: 2,5</p><p>Entisessä elämässä: 2</p><p></p><p>Farssi: 3-</p><p></p><p>Foliohattukauppias: 4+</p><p></p><p>Go saimaa: 3,5</p><p></p><p>Halleluja: 4,5</p><p>Haloo helsinki!: 4+</p><p>Hei haloo: 4,5</p><p>Heikkoon valoon: 2</p><p>Hetki on kaunis: 3</p><p>Hukatut miljoonat: 3-</p><p>Hulluuden highway: 4-</p><p>Huuda!: 4+</p><p>Hyvää matkaa: 4</p><p></p><p>Ihan sattumaa: 3</p><p>Ihmisen kuvat: 5-⭐️</p><p></p><p>Jos elämä ois helppoo: 4</p><p>Jos mun pokka pettää: 4</p><p>Joulun kanssas jaan: 4- (joululauluna 5)</p><p>Juoskaa: 4-</p><p></p><p>Kaaos ei karkaa: 2</p><p>Kaksi ihmistä: 4,5</p><p>Kerran kuussa: 4,5</p><p>Kevyempi kantaa: 5-⭐️</p><p>Kiitos ei ole kirosana: 5-⭐️</p><p>Kokeile minua: 4-</p><p>Kukkameri: 4,5</p><p>Kuule minua: 4</p><p>Kuu saa valtansa auringolta: (ei haloo) 5-⭐️</p><p>Kuussa tuulee: 4+</p><p>Kärpästen herra: 5-⭐️</p><p>Köpis 2012: 4,5</p><p></p><p>Lady domina: 4+</p><p>Laula lujempaa: 4</p><p>Linnanmäki palaa: 4+</p><p>Lehdet kellastuu: 4+</p><p>Lähtövalmiina: 4,5</p><p></p><p>Maailma on tehty meitä varten: 4+</p><p>Maailman toisella puolen: 4-</p><p>Mannerheimintie: 2+</p><p>Melkein sekaisin: 3</p><p>Miltä nyt tuntuu: 3,5</p><p>Moshpit: 3</p><p>Mua ei oo: 4</p><p>Mun sydän sanoo niin: 4+</p><p></p><p>Nainen jonka ympärille tuolit tuodaan: 4</p><p></p><p>Oh no let’s go: 4+</p><p>Onneton blondi: 4-</p><p></p><p>Parempaan päin: 3-</p><p>Pelikaani: 4+</p><p>Perjantaina: 4</p><p>Piilotan mun kyyneleet: 4,5</p><p>Potkulaudalla pariisiin: 4+</p><p>Puhtoinen lähiöni: 3 (joo ei oo haloo helsingin)</p><p>Pulp fiction: 4+</p><p></p><p>Rakas: 4,5</p><p>Rakasta mua nyt: 5-</p><p>Rakkauden jälkeen: 4-</p><p>Rakkaus: 4,5</p><p>Reiviluola: 4</p><p></p><p>Saatanan zen: 4,5</p><p>Sairastun sinuun: 3+</p><p>Seitsemän miljardii: 4,5</p><p>Silmät kii: 4+</p><p>Sinisissä valoissa: 4</p><p>Sun kanssa pakenen: 4-</p><p>Syvälle silmiin: 4,5</p><p></p><p>Tahdon: 4+</p><p>Taivaanlaiva: 4,5</p><p>Teidän lapset: 2+</p><p>Terveisin mä: 4,5</p><p>Teräslinnut: 3,5</p><p>TEXAS: 4+</p><p>Toiset lähtee, toiset jää: 4,5</p><p>Totuus ja valhe: 3,5</p><p>Tulikärpäset: 4-</p><p>Tuntematon: 5-⭐️</p><p>Tää rakkaus ei lopu koskaan: 4+</p><p></p><p>Valherakkaus: 4-</p><p>Vapaus käteen jää: 5-⭐️</p><p>Vieri vesi vieri: 4</p><p>Vihaan kyllästynyt: 4,5</p><p>Viimeinen maalissa: 4+</p><p></p><p>Yhdessä ihminen: 4-</p><p>Yksi ilta unohdusta: 4-</p><p>Yksinäiset: 3,5</p><p></p><p>Älä länkytä: 4,5</p><p>Älä pelkää elämää: 5- ⭐️</p><p></p><p>Kuuntelen uudelleen nuo mitkä sai 5- ja niistä paras saa 5 :D </p><p></p><p>Ja huomatkaa että tää on haloo gelsinki- asteikko, jos vertais muihin bändeihin niin arvosanat olis paremmat (koska haloo helsinki on tietty paras)..</p><p></p><p>Ps. Sanokaa jos joku puuttuu ko kopsasin listan wikipediasta vaan :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hillasuo, post: 183654, member: 1636"] Avautumisraita: 4 Beibi: 4- Carpe diem: 4+ Eerika: 3+ Ei eerika päse taivaaseen: 3,5 Ei suomalaiset tanssi: 4- Elävät ja kuolleet: 2,5 Entisessä elämässä: 2 Farssi: 3- Foliohattukauppias: 4+ Go saimaa: 3,5 Halleluja: 4,5 Haloo helsinki!: 4+ Hei haloo: 4,5 Heikkoon valoon: 2 Hetki on kaunis: 3 Hukatut miljoonat: 3- Hulluuden highway: 4- Huuda!: 4+ Hyvää matkaa: 4 Ihan sattumaa: 3 Ihmisen kuvat: 5-⭐️ Jos elämä ois helppoo: 4 Jos mun pokka pettää: 4 Joulun kanssas jaan: 4- (joululauluna 5) Juoskaa: 4- Kaaos ei karkaa: 2 Kaksi ihmistä: 4,5 Kerran kuussa: 4,5 Kevyempi kantaa: 5-⭐️ Kiitos ei ole kirosana: 5-⭐️ Kokeile minua: 4- Kukkameri: 4,5 Kuule minua: 4 Kuu saa valtansa auringolta: (ei haloo) 5-⭐️ Kuussa tuulee: 4+ Kärpästen herra: 5-⭐️ Köpis 2012: 4,5 Lady domina: 4+ Laula lujempaa: 4 Linnanmäki palaa: 4+ Lehdet kellastuu: 4+ Lähtövalmiina: 4,5 Maailma on tehty meitä varten: 4+ Maailman toisella puolen: 4- Mannerheimintie: 2+ Melkein sekaisin: 3 Miltä nyt tuntuu: 3,5 Moshpit: 3 Mua ei oo: 4 Mun sydän sanoo niin: 4+ Nainen jonka ympärille tuolit tuodaan: 4 Oh no let’s go: 4+ Onneton blondi: 4- Parempaan päin: 3- Pelikaani: 4+ Perjantaina: 4 Piilotan mun kyyneleet: 4,5 Potkulaudalla pariisiin: 4+ Puhtoinen lähiöni: 3 (joo ei oo haloo helsingin) Pulp fiction: 4+ Rakas: 4,5 Rakasta mua nyt: 5- Rakkauden jälkeen: 4- Rakkaus: 4,5 Reiviluola: 4 Saatanan zen: 4,5 Sairastun sinuun: 3+ Seitsemän miljardii: 4,5 Silmät kii: 4+ Sinisissä valoissa: 4 Sun kanssa pakenen: 4- Syvälle silmiin: 4,5 Tahdon: 4+ Taivaanlaiva: 4,5 Teidän lapset: 2+ Terveisin mä: 4,5 Teräslinnut: 3,5 TEXAS: 4+ Toiset lähtee, toiset jää: 4,5 Totuus ja valhe: 3,5 Tulikärpäset: 4- Tuntematon: 5-⭐️ Tää rakkaus ei lopu koskaan: 4+ Valherakkaus: 4- Vapaus käteen jää: 5-⭐️ Vieri vesi vieri: 4 Vihaan kyllästynyt: 4,5 Viimeinen maalissa: 4+ Yhdessä ihminen: 4- Yksi ilta unohdusta: 4- Yksinäiset: 3,5 Älä länkytä: 4,5 Älä pelkää elämää: 5- ⭐️ Kuuntelen uudelleen nuo mitkä sai 5- ja niistä paras saa 5 :D Ja huomatkaa että tää on haloo gelsinki- asteikko, jos vertais muihin bändeihin niin arvosanat olis paremmat (koska haloo helsinki on tietty paras).. Ps. Sanokaa jos joku puuttuu ko kopsasin listan wikipediasta vaan :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mulla on tässä pikku projekti
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja