Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mulla taitaa olla syyhypunkki
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="muumimuki" data-source="post: 2598" data-attributes="member: 183"><p>Kiitos tästä erittäin informatiivisesta viestistä! :D Tota oonkin miettiny, että kun tees sen Nix-hoidon varmaan niin että laitan sen voiteen yöks vaikuttamaan, niin vaihdanko sit vaan aamulla lakanat uusiin? Välissä kyllä heitän peitot ja tyynyt ja patjankin ulos pakkaseen. Mutta mietin just tota että kun oon sen voiteen laittanu yöks ja pesen sen aamulla pois jollon punkit toivottavasti on kuollu, niin voiko ne tarttua takasin niistä likasista petivaatteista joihin kosken sit aamulla? Tai ylipäätään kuinka helppoo niiden punkkien on tarttua takasin kaikista tekstiileistä sillon kun heitän ne pesuun tai ulos? </p><p></p><p>Yritän tietenkin hoitaa ite ton hoidon mahdollisimman tarkasti ja huolehtia että kaikista tekstiileistäkin kuolee punkit pois, mutta pelottaa vähän miten on poikaystävän laita. Ilmotin kyllä sillekin että se saa luvan huomenna hakee sen voiteen ja huolehtia kans kaikki tekstiilit pesuun tai pakkaseen, mutta musta vähän tuntuu ettei se oo ihan yhtä huolellinen asian kanssa :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="muumimuki, post: 2598, member: 183"] Kiitos tästä erittäin informatiivisesta viestistä! :D Tota oonkin miettiny, että kun tees sen Nix-hoidon varmaan niin että laitan sen voiteen yöks vaikuttamaan, niin vaihdanko sit vaan aamulla lakanat uusiin? Välissä kyllä heitän peitot ja tyynyt ja patjankin ulos pakkaseen. Mutta mietin just tota että kun oon sen voiteen laittanu yöks ja pesen sen aamulla pois jollon punkit toivottavasti on kuollu, niin voiko ne tarttua takasin niistä likasista petivaatteista joihin kosken sit aamulla? Tai ylipäätään kuinka helppoo niiden punkkien on tarttua takasin kaikista tekstiileistä sillon kun heitän ne pesuun tai ulos? Yritän tietenkin hoitaa ite ton hoidon mahdollisimman tarkasti ja huolehtia että kaikista tekstiileistäkin kuolee punkit pois, mutta pelottaa vähän miten on poikaystävän laita. Ilmotin kyllä sillekin että se saa luvan huomenna hakee sen voiteen ja huolehtia kans kaikki tekstiilit pesuun tai pakkaseen, mutta musta vähän tuntuu ettei se oo ihan yhtä huolellinen asian kanssa :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mulla taitaa olla syyhypunkki
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja