Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Mulle iskeny kauhee paniikki yhteishausta tai siitä etten
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 73749" data-attributes="member: 289"><p>hmm, tossa ku mietin ni tarkottaakohan se sitä, että pitää saada kolmella kirjotuskerralla hyväksytysti tutkinto suoritettua tai jitakin? ja sit voi uusia niit kokeita millon vaa haluaa sillon ku ne uusittavat aineet kirjotetaan. tai niinku esim. jos on kirjottanu kevääl ni sit voi uusii syksyl jos sillon kirjottaa viel ylipäätään tai sit voi uusii joskus 2 v pääst tai jotain D: näin mä järkelisin, en löytäny mistään oikeen sillee selitystä tai sit googlasin väärin </p><p></p><p>joku paremmin tietävä saa correctaa, tää on tosiaan vaa mu omaa järkeilyy</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 73749, member: 289"] hmm, tossa ku mietin ni tarkottaakohan se sitä, että pitää saada kolmella kirjotuskerralla hyväksytysti tutkinto suoritettua tai jitakin? ja sit voi uusia niit kokeita millon vaa haluaa sillon ku ne uusittavat aineet kirjotetaan. tai niinku esim. jos on kirjottanu kevääl ni sit voi uusii syksyl jos sillon kirjottaa viel ylipäätään tai sit voi uusii joskus 2 v pääst tai jotain D: näin mä järkelisin, en löytäny mistään oikeen sillee selitystä tai sit googlasin väärin joku paremmin tietävä saa correctaa, tää on tosiaan vaa mu omaa järkeilyy [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Mulle iskeny kauhee paniikki yhteishausta tai siitä etten
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja