Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mun heterous oli vaihe
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 107294" data-attributes="member: 167"><p>Joo ja siis aluksihan bi tuntu tosi vieraalta ja hetero oikeemmalta, mut uskon et se johtu siitä, kun olin tottunut ajattelemaan itseäni heteroksi, koska mitä enemmän biseksuaalisuutta mieyin ja käytän niin sitä oikeemmalta se tuntuu. Jonkin aikaahan aattelin et jos joku kysyy niin vastaan jotenki et oon hetero mut selitän sitten tarkemmin, mutta onhan se nyt kätevämpää käyttää vaan biseksuaalia.</p><p></p><p>Ja tosi ärsyttävää tommonen, kun eihän kenelläkään pitäisi olla oikeutta määritellä toisen seksuaalista suuntautumista. Silti tosi monet niin tekee. Ja kyllähän seksuaalisuus voi muuttua elämän aikana.</p><p></p><p>Ja joo, mua ei silleen niin paljoa haittaa poikaystävän kysyminen. Tai se on yleisesti ärsyttävää, kun eihän kaikki edes halua seurustella ja heteronormatiivisuus yms. mutta pojista kuitenkin tykkään enemmän niin se ei niin paljoa haittaa. Mutta on kyllä aika rasittavaa, kun pienestä asti kaikki painostaneet poikaystävän hankkimiseen ja pikkusisarukset jatkuvasti kiusoittelemassa poikapuolisista kavereista (jotka ei ees oo niin hyviä kavereita) mut sit taas tyttöjen kanssa vaikka olisin kuinka läheisissä väleissä niin mitään ei sanota.</p><p></p><p>Toisaalta oon myös ihan itekki tätä kuoppaani kaivanut ku oon koko ajan silleen "joo sit ku mul on poikaystävä..." ja "oispa poikaystävä joka ostais mulle tän"... Ja en varmaan aio tästä muuten perheelleni puhua (yhelle pikkusiskolle kyl puhuin tästä ja kiitokseksi henkilökohtaisten asioideni avaamisesta ja avautumisesta hän kertoi lukeneensa pari vuotta sitten mun päiväkirjasta mun henkilökohtaisen unen jota en ois todellakaan halunnut hänen lukevan :)) mutta tietenki jos tää koulussa tulis jotenki puheeks tai joku kysyis niin vastaisin ja ehkä uskaltautuisin tästä puhumaan myös parin kaverin kaa vaikka vähän kyllä pelottaa niiden reaktio, kun ne on saaneet tosi kapeakatseisen kasvatuksen, kun ne on lestadiolaisii. D: </p><p></p><p>Muuten saatan kyl viel sanoo joissain tilanteis itteeni heteroks, koska en oo valmis ottamaan vastaan mm. joittenkin pitempiaikaisten tuttujen järkyttyneitä reaktioita, tai joitain haukkuja. :/</p><p></p><p>Ja toi on just tosi mahtavaa että sullakin on noin!<3</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 107294, member: 167"] Joo ja siis aluksihan bi tuntu tosi vieraalta ja hetero oikeemmalta, mut uskon et se johtu siitä, kun olin tottunut ajattelemaan itseäni heteroksi, koska mitä enemmän biseksuaalisuutta mieyin ja käytän niin sitä oikeemmalta se tuntuu. Jonkin aikaahan aattelin et jos joku kysyy niin vastaan jotenki et oon hetero mut selitän sitten tarkemmin, mutta onhan se nyt kätevämpää käyttää vaan biseksuaalia. Ja tosi ärsyttävää tommonen, kun eihän kenelläkään pitäisi olla oikeutta määritellä toisen seksuaalista suuntautumista. Silti tosi monet niin tekee. Ja kyllähän seksuaalisuus voi muuttua elämän aikana. Ja joo, mua ei silleen niin paljoa haittaa poikaystävän kysyminen. Tai se on yleisesti ärsyttävää, kun eihän kaikki edes halua seurustella ja heteronormatiivisuus yms. mutta pojista kuitenkin tykkään enemmän niin se ei niin paljoa haittaa. Mutta on kyllä aika rasittavaa, kun pienestä asti kaikki painostaneet poikaystävän hankkimiseen ja pikkusisarukset jatkuvasti kiusoittelemassa poikapuolisista kavereista (jotka ei ees oo niin hyviä kavereita) mut sit taas tyttöjen kanssa vaikka olisin kuinka läheisissä väleissä niin mitään ei sanota. Toisaalta oon myös ihan itekki tätä kuoppaani kaivanut ku oon koko ajan silleen "joo sit ku mul on poikaystävä..." ja "oispa poikaystävä joka ostais mulle tän"... Ja en varmaan aio tästä muuten perheelleni puhua (yhelle pikkusiskolle kyl puhuin tästä ja kiitokseksi henkilökohtaisten asioideni avaamisesta ja avautumisesta hän kertoi lukeneensa pari vuotta sitten mun päiväkirjasta mun henkilökohtaisen unen jota en ois todellakaan halunnut hänen lukevan :)) mutta tietenki jos tää koulussa tulis jotenki puheeks tai joku kysyis niin vastaisin ja ehkä uskaltautuisin tästä puhumaan myös parin kaverin kaa vaikka vähän kyllä pelottaa niiden reaktio, kun ne on saaneet tosi kapeakatseisen kasvatuksen, kun ne on lestadiolaisii. D: Muuten saatan kyl viel sanoo joissain tilanteis itteeni heteroks, koska en oo valmis ottamaan vastaan mm. joittenkin pitempiaikaisten tuttujen järkyttyneitä reaktioita, tai joitain haukkuja. :/ Ja toi on just tosi mahtavaa että sullakin on noin!<3 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mun heterous oli vaihe
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja