Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mun heterous oli vaihe
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 107311" data-attributes="member: 56"><p>Siis en tarkoittanut et tykkään tyttömäisistä tytöistä jne vaan et tykkään tytöissä sen sukupuolen ominaisuuksista jne. Mut sit ei oikein viehäty ääripäistä eli niinku oikein super maskuliinisista pojista tai niistä stereotypisistä pissis tytöistä tai kovin selkeästi feminiinisisyyttä tai maskuliinisuutta korostavista ihmisistä</p><p>Ei vaan oo mun tyyppiä. Mut en tiiä mikä on lol</p><p></p><p>En siis oo pan kun silleen sukupuolella on väliä kun pidän eri "ominaisuuksista" mut en kyllä tiiä oonko bi:kään ku en oo ikinä ihastunu kunnolla ku ihan muutamaan (ja se yksikin oli tod.näk. sellanen et vaan halusin ihastua siihen). Enkä oo ollu suhteessa ku yhen kanssa joten öäh paha sanoa yhtään.</p><p></p><p></p><p>Tää mun viesti tuntuu tosi sekavalta enkä tiiä yhtään ymmärtääkö tästä mitä tarkotan mut mun mahdollinen tarkkaavaisyyshäiriö hirttää solmua mun päähän enkä saa tätä järkeväksi joten menkööt.</p><p>älkää loukkaantuko en halua tarkottaa mitään pahaa.</p><p></p><p>Kerroin vain omista tyypeistä kenestä tykkään ja mietin et voinko edes identifioitua bi seksuaaliksi kun en oo oikein hirveesti ihastunu mut toisaalta haluan suhteen joskus jne ja se on kenties lähinnä tätä. Tai sit vaan oon hetero en tiedä lol</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 107311, member: 56"] Siis en tarkoittanut et tykkään tyttömäisistä tytöistä jne vaan et tykkään tytöissä sen sukupuolen ominaisuuksista jne. Mut sit ei oikein viehäty ääripäistä eli niinku oikein super maskuliinisista pojista tai niistä stereotypisistä pissis tytöistä tai kovin selkeästi feminiinisisyyttä tai maskuliinisuutta korostavista ihmisistä Ei vaan oo mun tyyppiä. Mut en tiiä mikä on lol En siis oo pan kun silleen sukupuolella on väliä kun pidän eri "ominaisuuksista" mut en kyllä tiiä oonko bi:kään ku en oo ikinä ihastunu kunnolla ku ihan muutamaan (ja se yksikin oli tod.näk. sellanen et vaan halusin ihastua siihen). Enkä oo ollu suhteessa ku yhen kanssa joten öäh paha sanoa yhtään. Tää mun viesti tuntuu tosi sekavalta enkä tiiä yhtään ymmärtääkö tästä mitä tarkotan mut mun mahdollinen tarkkaavaisyyshäiriö hirttää solmua mun päähän enkä saa tätä järkeväksi joten menkööt. älkää loukkaantuko en halua tarkottaa mitään pahaa. Kerroin vain omista tyypeistä kenestä tykkään ja mietin et voinko edes identifioitua bi seksuaaliksi kun en oo oikein hirveesti ihastunu mut toisaalta haluan suhteen joskus jne ja se on kenties lähinnä tätä. Tai sit vaan oon hetero en tiedä lol [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mun heterous oli vaihe
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja