Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mun heterous oli vaihe
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 107319" data-attributes="member: 167"><p>Joo mäki yritän sitä murtaa, mut sit kuitenki saatan vahingossa ajatella välillä vähän heteronormatiivisesti. D: Mä oikeestaan tykkään puhuu poikaystävistä mut usein silleen aika läpällä. :D Esim. saatan sanoo, et mun plääni on hankkii täysikänen poikaystävä, joka vois aina kuskata mua kaikkialle niin ettei mun tarttis hankkii ajokorttii, tai et kumpa olis poikaystävä jonka kanssa vois jakaa tommosen sydänleivoksen tai joka vois ostaa mulle suklaarasian ystävänpäivänä, tai saatan esittää pissistä joka välittää vain poikaystävistä yms. Se on jotain mun ihme outoa läppää. :D</p><p></p><p>Nyt oon kyl viimesen muutaman kuukauden aikana välttänyt näitäki ku oon alkanut kyseenalaistaa omaa seksuaalisuuttani mutta varmaan vieläki jossain määrin näitä sanon koska kuitenki tykkään enemmän pojista ja mun mielestä se on hauskempaa puhua tämmösissä tilanteissa poikaystävistä.</p><p></p><p>Mut siis ku tyypit puhuu vain siitä kuinka mun pitäis hommata poikaystävä niin tulee kyllä vähän semmonen tunne et se on ainoo vaihtoehto eikä olis hyväksyttävää hankkii poikaystävää. D: Samaan aikaan kyl toisaalt itekki kiusottelen mun yhtä pikkusiskoo (sitä jolle avauduin tästä aiheesta) ja yhtä tätii välillä poikaystävistä ja kyselen onks niin jo poikaystävää... Se on kyl osittain myös kosto niitten kysymyksistä ku me kaikki vähän tehään sitä ja tehään tosiaan läpällä nii se on ehkä kuitenki okei? D:</p><p></p><p>Ja siis kumppani kuulostaa jotenki hirveen vakavalta suhteelta nii en sitä lähtökohtasesti käytä mut puolisoo kyl käytän! Se on mun mielestä muutenki kivempi sana ku aviomies.</p><p></p><p>Mut joo mä oon just viime kuukausina etenki luokkalaisten seurassa (sen lisäks tämmöset asiat on tulleet puheeks tyyliin vaan perheen kesken ja niitten kesken oon viel toistaseks hetero) tehnyt just tota et puhun silleen ettei siit oikeastaan saa selkoo mikä on mun seksuaalinen suuntautuminen on ja jos aiheena on jokin tommoseen liittyvä niin en välttis sano mitään. (Johtuu kyl myös siitä koska ne muut höpöttää 24/7 mut oisin kyl kysyttäessä sanonut) Tosin ku olin nelistään tän mun kyseisen tädin ja pikkusiskon ja yhen toisen tädin kaa niin mä kyl myös sillon vältin puhumasta silleen että toisin mun seksuaalisen suuntautumisen esille.</p><p></p><p>Mutta joo eipä multakaan olla ikinä elämäni aikana kysytty. :D Ja joo oli inhottava mut annoin silti heti anteeks koska ei mua enää kiinnostanut niin paljoa mut jos ois sillon tunnustanut sen niin oisin suuttunut. Mutta joo, eipä se kyllä mun juttelunhalua tästä asiasta vienyt, tavallaan vaan vähän ärsyttävää, että tommosen tunnustuksen sitten saan vastaukseksi minun tunnustukseni jälkeen. :D Mut nii, helpoiten sitä ehkä just puhuu semmosille tyypeille joita ei viel niin hyvin tunne ja joilla ei oo jo valmiita olettamuksia susta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 107319, member: 167"] Joo mäki yritän sitä murtaa, mut sit kuitenki saatan vahingossa ajatella välillä vähän heteronormatiivisesti. D: Mä oikeestaan tykkään puhuu poikaystävistä mut usein silleen aika läpällä. :D Esim. saatan sanoo, et mun plääni on hankkii täysikänen poikaystävä, joka vois aina kuskata mua kaikkialle niin ettei mun tarttis hankkii ajokorttii, tai et kumpa olis poikaystävä jonka kanssa vois jakaa tommosen sydänleivoksen tai joka vois ostaa mulle suklaarasian ystävänpäivänä, tai saatan esittää pissistä joka välittää vain poikaystävistä yms. Se on jotain mun ihme outoa läppää. :D Nyt oon kyl viimesen muutaman kuukauden aikana välttänyt näitäki ku oon alkanut kyseenalaistaa omaa seksuaalisuuttani mutta varmaan vieläki jossain määrin näitä sanon koska kuitenki tykkään enemmän pojista ja mun mielestä se on hauskempaa puhua tämmösissä tilanteissa poikaystävistä. Mut siis ku tyypit puhuu vain siitä kuinka mun pitäis hommata poikaystävä niin tulee kyllä vähän semmonen tunne et se on ainoo vaihtoehto eikä olis hyväksyttävää hankkii poikaystävää. D: Samaan aikaan kyl toisaalt itekki kiusottelen mun yhtä pikkusiskoo (sitä jolle avauduin tästä aiheesta) ja yhtä tätii välillä poikaystävistä ja kyselen onks niin jo poikaystävää... Se on kyl osittain myös kosto niitten kysymyksistä ku me kaikki vähän tehään sitä ja tehään tosiaan läpällä nii se on ehkä kuitenki okei? D: Ja siis kumppani kuulostaa jotenki hirveen vakavalta suhteelta nii en sitä lähtökohtasesti käytä mut puolisoo kyl käytän! Se on mun mielestä muutenki kivempi sana ku aviomies. Mut joo mä oon just viime kuukausina etenki luokkalaisten seurassa (sen lisäks tämmöset asiat on tulleet puheeks tyyliin vaan perheen kesken ja niitten kesken oon viel toistaseks hetero) tehnyt just tota et puhun silleen ettei siit oikeastaan saa selkoo mikä on mun seksuaalinen suuntautuminen on ja jos aiheena on jokin tommoseen liittyvä niin en välttis sano mitään. (Johtuu kyl myös siitä koska ne muut höpöttää 24/7 mut oisin kyl kysyttäessä sanonut) Tosin ku olin nelistään tän mun kyseisen tädin ja pikkusiskon ja yhen toisen tädin kaa niin mä kyl myös sillon vältin puhumasta silleen että toisin mun seksuaalisen suuntautumisen esille. Mutta joo eipä multakaan olla ikinä elämäni aikana kysytty. :D Ja joo oli inhottava mut annoin silti heti anteeks koska ei mua enää kiinnostanut niin paljoa mut jos ois sillon tunnustanut sen niin oisin suuttunut. Mutta joo, eipä se kyllä mun juttelunhalua tästä asiasta vienyt, tavallaan vaan vähän ärsyttävää, että tommosen tunnustuksen sitten saan vastaukseksi minun tunnustukseni jälkeen. :D Mut nii, helpoiten sitä ehkä just puhuu semmosille tyypeille joita ei viel niin hyvin tunne ja joilla ei oo jo valmiita olettamuksia susta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mun heterous oli vaihe
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja