Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mun heterous oli vaihe
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 107326" data-attributes="member: 167"><p>Aaa joo joo. Käsitin vähän väärin sun kommentin, sori. xD Joo ja mäki siis aluks aattelin et oon bi/pan mut sit vaan aloin käyttää itestäni sanaa biseksuaali ja tajusin et sehän mä oon, koska vaikka muunsukupuolisistaki tykkään niin panseksuaaleist tulee semmonen fiilis et he ei ees ajattele sitä sukupuolta mutta mä ajattelen ja kyllä sille on mulla väliä. :D</p><p></p><p>Ja mäkään en just oo kunnolla ihastunut varmaan kehenkään. D: Ja ite ainaki oletan et sain ihan selvää mutta voihan tässä käydä niinki et vastaatki tähän kommenttiin, että ymmärsin kaiken aivan väärin. :'D Ja en ymmärrä miten tosta sun kommentistas vois muka kukaan (paitsi ehkä jotkut homofoobikot) loukkaantua? D:</p><p></p><p>Vai mietitkö et loukkaantuisko esim. joku stereotyyppinen pissis ku et haluis seukata semmosen kaa? Koska ei sun viestistä mun mielestä välittynyt yhtään semmonen loukkaava kuva. D: Ja ihan vapaasti voit kertoo millasista tyypeistä tykkäät. Ja eihän sitä ole pakko määritelläkään, tykkäät kenestä tykkäät. Tosin ite kävin saman "Olenko sittenkin bi?"-keskustelun ainaki miljoona kertaa, joka oli hieman stressaavaa ja tavallaan silleen tosi vapauttavaa vihdoin vaan olla bi ku se antaa niin paljon vapautta tykätä kenestä tykkää eikä tarvitse sillä tavoin samalla tavalla lokeroitua ku heterossa koin tosi pitkään et ku oon hetero, en voi ihastua tyttöihin=kiellän kaikki tunteet tyttöjä kohtaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 107326, member: 167"] Aaa joo joo. Käsitin vähän väärin sun kommentin, sori. xD Joo ja mäki siis aluks aattelin et oon bi/pan mut sit vaan aloin käyttää itestäni sanaa biseksuaali ja tajusin et sehän mä oon, koska vaikka muunsukupuolisistaki tykkään niin panseksuaaleist tulee semmonen fiilis et he ei ees ajattele sitä sukupuolta mutta mä ajattelen ja kyllä sille on mulla väliä. :D Ja mäkään en just oo kunnolla ihastunut varmaan kehenkään. D: Ja ite ainaki oletan et sain ihan selvää mutta voihan tässä käydä niinki et vastaatki tähän kommenttiin, että ymmärsin kaiken aivan väärin. :'D Ja en ymmärrä miten tosta sun kommentistas vois muka kukaan (paitsi ehkä jotkut homofoobikot) loukkaantua? D: Vai mietitkö et loukkaantuisko esim. joku stereotyyppinen pissis ku et haluis seukata semmosen kaa? Koska ei sun viestistä mun mielestä välittynyt yhtään semmonen loukkaava kuva. D: Ja ihan vapaasti voit kertoo millasista tyypeistä tykkäät. Ja eihän sitä ole pakko määritelläkään, tykkäät kenestä tykkäät. Tosin ite kävin saman "Olenko sittenkin bi?"-keskustelun ainaki miljoona kertaa, joka oli hieman stressaavaa ja tavallaan silleen tosi vapauttavaa vihdoin vaan olla bi ku se antaa niin paljon vapautta tykätä kenestä tykkää eikä tarvitse sillä tavoin samalla tavalla lokeroitua ku heterossa koin tosi pitkään et ku oon hetero, en voi ihastua tyttöihin=kiellän kaikki tunteet tyttöjä kohtaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mun heterous oli vaihe
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja