Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mun heterous oli vaihe
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 107331" data-attributes="member: 56"><p>Joo siis mäkin tavallaan oon todennu et olis vaan niin paljon helpompi kertoa kaikille (myös itselle) että olen bi ja thäts it niin ei tarvis tätäkään miettiä niin tarkkaan.</p><p></p><p>Ja siis joo kyllä sä kai ihan hyvin tossa ymmärsit:)</p><p></p><p>Mut niinku joo ähh voinko mä siltikään sanoa olevani bi kun ajatus suhteesta naisen kanssa on vähän vieras. Osaisinko mä olla saisin kanssa? Toki oon kieltäytynyt suhteen aloittamisesta myös lieben kanssa ja ollaan oltu """säätö"""" statuksella ku suhde vaan ei tunnu kummallekkaan vielä hyvälle:D</p><p></p><p>Ja siis just toi mä en ole pan, sen tiiän ku kyllä sukupuolella väliä on mut tykkään monenlaisesta? Tai ku en tiiä mistä tykkään lol mut välillä on tyyppejä jotka näkisin potentiaalisina kumppaneina/ihastuksina vaikka en suoraan ihastukkaan.</p><p></p><p>Mut joo vaikeeta vaikeeta ja toisaalta toisaalta mut en mä vaan tiedä bi vaan tuntuu löyhemmälle ja "ystävällisemmälle" termille kuin hetero tai homo/lesbo joissa pitäisi pitäytyä aina ja ikuisesti saman sukupuolen kanssa ja sitoutuminen siihen hyii:D</p><p></p><p>Toisaalta voisin taas olla Aro kun en juuri ihastu. Tai siis ihastun kumpaankin lähes yhtä vähän:D</p><p>Kenties olen jotain aron ja bissen väliltä?</p><p></p><p>Kenties olen vaan hetero ja haluan olla erikoinen:D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 107331, member: 56"] Joo siis mäkin tavallaan oon todennu et olis vaan niin paljon helpompi kertoa kaikille (myös itselle) että olen bi ja thäts it niin ei tarvis tätäkään miettiä niin tarkkaan. Ja siis joo kyllä sä kai ihan hyvin tossa ymmärsit:) Mut niinku joo ähh voinko mä siltikään sanoa olevani bi kun ajatus suhteesta naisen kanssa on vähän vieras. Osaisinko mä olla saisin kanssa? Toki oon kieltäytynyt suhteen aloittamisesta myös lieben kanssa ja ollaan oltu """säätö"""" statuksella ku suhde vaan ei tunnu kummallekkaan vielä hyvälle:D Ja siis just toi mä en ole pan, sen tiiän ku kyllä sukupuolella väliä on mut tykkään monenlaisesta? Tai ku en tiiä mistä tykkään lol mut välillä on tyyppejä jotka näkisin potentiaalisina kumppaneina/ihastuksina vaikka en suoraan ihastukkaan. Mut joo vaikeeta vaikeeta ja toisaalta toisaalta mut en mä vaan tiedä bi vaan tuntuu löyhemmälle ja "ystävällisemmälle" termille kuin hetero tai homo/lesbo joissa pitäisi pitäytyä aina ja ikuisesti saman sukupuolen kanssa ja sitoutuminen siihen hyii:D Toisaalta voisin taas olla Aro kun en juuri ihastu. Tai siis ihastun kumpaankin lähes yhtä vähän:D Kenties olen jotain aron ja bissen väliltä? Kenties olen vaan hetero ja haluan olla erikoinen:D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mun heterous oli vaihe
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja