Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mun heterous oli vaihe
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 107359" data-attributes="member: 167"><p>Joo se on paljon helpompi! Ja toi saattaa myös johtuu vaan siitä ettet oo tottunut siihen ajatukseen, koska munki mielestä viel puolvuotta sitten ajatus naisen kanssa seurustelusta tuntu tosi vieraalta, mutta sit aloin ajatella asiaa ja mitä enemmän sitä ajattelin niin sitä vähemmän vieraammaks se tuli ja nykyään en enää åidä sitä niinkään vieraana ajatuksena.</p><p></p><p>Ja muutenkin jotkut sanovat olevansa bi vaikka ajattelevatkin etteivät voisi seurustella naisen kanssa ja syynä on mm. sisäistetty homofobia.</p><p></p><p>Joo siis sen jälkeen ku tajusin et tykkään myös tytöistä nii aloin just kattoo että millä perusteella se nyt menee et keil on mahiksii ja keillä ei. Pojil on aikalail silleen et kaikki ois ihan potentiaalisii ihastuksii vaikka kaikkiin en nyt silti ihastuiskaan.(mut ois niinku mahollista)</p><p></p><p>Sit tytöil taas oon huomannut et just jotkut lyhyet hiukset, maskuliinisuus ja se et tiiän sen tykkäävän tytäistä tekee sen et siitä tulee semmonen tyyppi, johon voisin nähä ihastuvani. Saatat ehkä tietääkin, mutta siis harrastan tosiaan teatteria niin katoin yks kerta mun teatteriryhmäläisiä, kun mietin, mikä tekee sen, että voisin seurustella sen tyypin kanssa. Mietin et kaikki vaikutti heteroilta (oikeastihan en voi sitä tietää ja aivan varmasti sieltä löytyy useampikin seksuaalivähemmistö) ja kukaan ei vaikuttanut semmoselta kehen voisin ihastua.(kaikil myös pitkät tai keskipitkät hiukset paitsi yhellä vähän lyhyemmät</p><p></p><p>Sitte muutama päivä sitte yks niistä leikkaski hiuksensa ja tajusin et ku näin sen lyhyillä hiuksilla nii siitä tuliki heti semmonen, johon voisin ihastua. Ja olin et "Mitä ihmettä? En kai mä nyt oikeesti ihastu tyyppeihin pelkän hiusten pituuden perusteella??" Ja tajusin myös et yhteen (lyhyttukkaiseen) tyttöön olin ihastunut vasta sen jälkeen, kun olin kuullut sen olevan lesbo. Kaikkien näitten ei tarvii toteutua eikä näitten toteutuminen myöskään takaa että hän kuuluis siihen joukkoon johon voisin ihastua mutta tälleen mä nyt oon huomannut et tää menee. D:</p><p></p><p>Ja joo se tuntuu paljon löyhemmälle ja ystävällisemmälle. D: Toisaalta niinku [USER=174]@Kilowattituntimittari[/USER] sano tässä kesussa aiemmin niin ei homo tai hetero tarkota sitä et sitä pitää olla 100%. Mutta joo tulee kyllä kunnon semmoset vibat et pitää sitoutuu siihen tiettyyn. D:</p><p></p><p>Ite en ookaan tota aroa miettinyt vaikka en mäkään ihan hirveesti ihastu, mutta en jaksa nyt alkaa sitä miettiä ja toistaseks en kuitenkaan koe sitä olevani. :D Ja en todellakaan usko, että haluat olla vain erikoinen. Etsit vain itseäsi ja omaa suntautumistasi. D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 107359, member: 167"] Joo se on paljon helpompi! Ja toi saattaa myös johtuu vaan siitä ettet oo tottunut siihen ajatukseen, koska munki mielestä viel puolvuotta sitten ajatus naisen kanssa seurustelusta tuntu tosi vieraalta, mutta sit aloin ajatella asiaa ja mitä enemmän sitä ajattelin niin sitä vähemmän vieraammaks se tuli ja nykyään en enää åidä sitä niinkään vieraana ajatuksena. Ja muutenkin jotkut sanovat olevansa bi vaikka ajattelevatkin etteivät voisi seurustella naisen kanssa ja syynä on mm. sisäistetty homofobia. Joo siis sen jälkeen ku tajusin et tykkään myös tytöistä nii aloin just kattoo että millä perusteella se nyt menee et keil on mahiksii ja keillä ei. Pojil on aikalail silleen et kaikki ois ihan potentiaalisii ihastuksii vaikka kaikkiin en nyt silti ihastuiskaan.(mut ois niinku mahollista) Sit tytöil taas oon huomannut et just jotkut lyhyet hiukset, maskuliinisuus ja se et tiiän sen tykkäävän tytäistä tekee sen et siitä tulee semmonen tyyppi, johon voisin nähä ihastuvani. Saatat ehkä tietääkin, mutta siis harrastan tosiaan teatteria niin katoin yks kerta mun teatteriryhmäläisiä, kun mietin, mikä tekee sen, että voisin seurustella sen tyypin kanssa. Mietin et kaikki vaikutti heteroilta (oikeastihan en voi sitä tietää ja aivan varmasti sieltä löytyy useampikin seksuaalivähemmistö) ja kukaan ei vaikuttanut semmoselta kehen voisin ihastua.(kaikil myös pitkät tai keskipitkät hiukset paitsi yhellä vähän lyhyemmät Sitte muutama päivä sitte yks niistä leikkaski hiuksensa ja tajusin et ku näin sen lyhyillä hiuksilla nii siitä tuliki heti semmonen, johon voisin ihastua. Ja olin et "Mitä ihmettä? En kai mä nyt oikeesti ihastu tyyppeihin pelkän hiusten pituuden perusteella??" Ja tajusin myös et yhteen (lyhyttukkaiseen) tyttöön olin ihastunut vasta sen jälkeen, kun olin kuullut sen olevan lesbo. Kaikkien näitten ei tarvii toteutua eikä näitten toteutuminen myöskään takaa että hän kuuluis siihen joukkoon johon voisin ihastua mutta tälleen mä nyt oon huomannut et tää menee. D: Ja joo se tuntuu paljon löyhemmälle ja ystävällisemmälle. D: Toisaalta niinku [USER=174]@Kilowattituntimittari[/USER] sano tässä kesussa aiemmin niin ei homo tai hetero tarkota sitä et sitä pitää olla 100%. Mutta joo tulee kyllä kunnon semmoset vibat et pitää sitoutuu siihen tiettyyn. D: Ite en ookaan tota aroa miettinyt vaikka en mäkään ihan hirveesti ihastu, mutta en jaksa nyt alkaa sitä miettiä ja toistaseks en kuitenkaan koe sitä olevani. :D Ja en todellakaan usko, että haluat olla vain erikoinen. Etsit vain itseäsi ja omaa suntautumistasi. D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mun heterous oli vaihe
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja