Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mun isovanhempi kuoli
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 130969" data-attributes="member: 56"><p>Mä en oikein tiiä, en oikein ymmärrä sitä ja en oikein osaa olla surullinen. Oon itkeny oikeestaan vaan kun oon nähny äidin itkevän. Se näytti jotain kuvia siitä ja yhtälailla alkoi itkettää video mun hyvinkin elävästä lemmikistä.</p><p></p><p>Tuntuu että mua ärsyttää ihan väärät asiat. Sisarus tahtoo laittaa hautajaisiin yhden vaatteen jota minäkin olin suunnitellut. En pääse yhteen harrastukseen hautajaisten takia. Joulun suunnitelmat meni uusiksi ja sekasin.</p><p>Ei näiden pitäs olla ne asiat jotka mua ärsyttää/ahdistaa.</p><p></p><p>En mä edes tiiä mitä mun pitäs tehdä. Mitä mun pitäs tuntea. Onko mulla enää oikeutta olla laiska ja väsynyt vai pitäskö mun alkaa ihmiseksi ja auttaa vanhempia nyt kun ei silläkään varmasti helppoa ole.</p><p></p><p>Ei se vaan oikein tunnu miltään.</p><p></p><p>Tuntuu et oon ihan huono ihminen kun keskityn vääriin asioihin ja olen itsekäs.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 130969, member: 56"] Mä en oikein tiiä, en oikein ymmärrä sitä ja en oikein osaa olla surullinen. Oon itkeny oikeestaan vaan kun oon nähny äidin itkevän. Se näytti jotain kuvia siitä ja yhtälailla alkoi itkettää video mun hyvinkin elävästä lemmikistä. Tuntuu että mua ärsyttää ihan väärät asiat. Sisarus tahtoo laittaa hautajaisiin yhden vaatteen jota minäkin olin suunnitellut. En pääse yhteen harrastukseen hautajaisten takia. Joulun suunnitelmat meni uusiksi ja sekasin. Ei näiden pitäs olla ne asiat jotka mua ärsyttää/ahdistaa. En mä edes tiiä mitä mun pitäs tehdä. Mitä mun pitäs tuntea. Onko mulla enää oikeutta olla laiska ja väsynyt vai pitäskö mun alkaa ihmiseksi ja auttaa vanhempia nyt kun ei silläkään varmasti helppoa ole. Ei se vaan oikein tunnu miltään. Tuntuu et oon ihan huono ihminen kun keskityn vääriin asioihin ja olen itsekäs. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mun isovanhempi kuoli
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja