Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mun isovanhempi kuoli
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 131009" data-attributes="member: 56"><p>Kiitos sullekkkin, hyvin kirjotat taas<3</p><p>Olin kyllä tätä ennenki ollu jonkun aikaa et välillä mulla vaan on sellanen ärtynyt olo mut en tiedä kenelle tai mille olen vihainen. Ja se on joskus ollut vain sellainen pieni tausta tunne, joskus se on sitä että olen vihainen itselleni bussista myöhästymisestä.</p><p>Joo, iskä ei oo ainakaan vielä näyttänyt mitään. En toki hirveästi muutenkaan sen kanssa tällaisista puhu, enemmän äidille. Oon huomannu joo että äidille on hyvä että se tekee jotain pikku juttuja kokoajan. Se ei toki oo nyt hirveemmin kotona joulun aikaan, niin kodin siivous ja mahdolliset jouluvalmistelut jäi nyt meille. Tänään pitäisi hoitaa loppuun. En ole siivonnut varmaan puoleen vuoteen huonettani, äiti täällä on joskus käynyt imuroimassa, ja nyt pitäs saada tää imuroitua. Jaa a oon mä jo saanu asioita tehtyä, ehkä tää tekee hyvää että mun on pakko vaan hoitaa tää ennen lähtöä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 131009, member: 56"] Kiitos sullekkkin, hyvin kirjotat taas<3 Olin kyllä tätä ennenki ollu jonkun aikaa et välillä mulla vaan on sellanen ärtynyt olo mut en tiedä kenelle tai mille olen vihainen. Ja se on joskus ollut vain sellainen pieni tausta tunne, joskus se on sitä että olen vihainen itselleni bussista myöhästymisestä. Joo, iskä ei oo ainakaan vielä näyttänyt mitään. En toki hirveästi muutenkaan sen kanssa tällaisista puhu, enemmän äidille. Oon huomannu joo että äidille on hyvä että se tekee jotain pikku juttuja kokoajan. Se ei toki oo nyt hirveemmin kotona joulun aikaan, niin kodin siivous ja mahdolliset jouluvalmistelut jäi nyt meille. Tänään pitäisi hoitaa loppuun. En ole siivonnut varmaan puoleen vuoteen huonettani, äiti täällä on joskus käynyt imuroimassa, ja nyt pitäs saada tää imuroitua. Jaa a oon mä jo saanu asioita tehtyä, ehkä tää tekee hyvää että mun on pakko vaan hoitaa tää ennen lähtöä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mun isovanhempi kuoli
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja