Suhteet Mun kaveri on ihana D:::::

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Kun mulla oli eilen illalla taas kerran paska olo ja olin tosi itkunen yms(en satuttanu itteeni tällä kertaa muuten ku ajattelemalla kaikkea kamalaa) ja purin sitä WhatsAppin kautta tälle kyseiselle pojalle nii sit se pyysi vaan etten puhuis sellasia ja et se ei halua menettää mua ja sit ku sanoin et mussa ei oo mitään sellasta mitä vois menettää nii se vastasi et "On" ja että "Menetän sut"

Ja sit ku olin WhatsAppin tilaan laittanut aikasemmin päivällä et tarviin halin nii sit mun kaveri sano siitä et se oli nähäny sen ja sano et "Sit ku tuut käymään nii annan sen halin sulle" ja ku kysyin et "Niinkö muka" se laitto et "Lupaan"

Ei muuta ku vielä enemmän märisin siinä seuraavan tunnin ajan :')
Mutta niinku äää miksi se on mua kohtaan noin ihana en minä tuommosia ansaitse D:::
 
Viimeksi muokattu:

keksikukka

Uusi
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
93
Reaktioarvo
68
Kun mulla oli eilen illalla taas kerran paska olo (en satuttanu itteeni tällä kertaa muuten ku ajattelemalla kaikkea kamalaa) ja purin sitä WhatsAppin kautta tälle kyseiselle pojalle nii sit se pyysi vaan etten puhuis sellasia ja et se ei halua menettää mua ja sit ku sanoin et mussa ei oo mitään sellasta mitä vois menettää nii se vastasi et "On" ja että "Menetän sut"

Ja sit ku olin WhatsAppin tilaan laittanut aikasemmin päivällä et tarviin halin nii sit mun kaveri sano siitä et se oli nähäny sen ja sano et "Sit ku tuut käymään nii annan sen halin sulle" ja ku kysyin et "Niinkö muka" se laitto et "Lupaan"

Ei muuta ku vielä enemmän märisin siinä seuraavan tunnin ajan :')
Mutta niinku äää miksi se on mua kohtaan noin ihana en minä tuommosia ansaitse D:::
aaa miks kaikilla muilla on tollanen kaveri 😢
 
Ylös Pohja