Mielenterveys Mun on pakko palata kotiin

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Oon ollu ulkomailla nyt yli puoli vuotta ja nyt ois pakko tulla takas suomeen. En halua enkä tiedä mitä hemmettiä teen siellä, ei mulla oo juuri ketään kuka oottais mua takaisin. Mut mun vuokrasopimus loppuu eikä mulla toisaalta läheisiä ihmissuhteita oo ollut täälläkään eikä kukaan jää mua kaipaamaan. Tuntuu ettei mulla oo mitään paikkaa maailmassa.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Ja oleskelulupakin loppuu. Et en voi ees vuokrata uutta asuntoa ja olla yksin täällä. Mut täällä oli yksin sentään hiukan hauskempaa; kadota miljoonakaupungin vilskeeseen, unohtua, olla kuka vain. Lähteä ulos tietämättä mistä itsensä aamulla löytää. Samaa ei voi tehdä Helsingissä. Siellä oon vaan minä, se sama typerä tyttö vuodesta toiseen ja metrolinjat on niin pienet ettei sinne voi kadota. En mä halua Helsinkiin. Mut en mä myöskään halua jatkaa näin; olla kaikille tuntematon. En tiedä mitä teen ja mitä tahdon, mut en mä tahdo tätä ja vielä vähemmän tahdon sitä, mitä Suomessa on. Ei mulle oo paikkaa siellä kuitenkaan.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Onko mulla paikkaa yhtään missään mä joskus mietin
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,394
Reaktioarvo
965
Mutta onko sun pakko muuttaa helsinkiin?

Oi ois niin unelma asua ulkomailla 😭😭
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Mutta onko sun pakko muuttaa helsinkiin?

Oi ois niin unelma asua ulkomailla 😭😭
Tää on ihan parasta kyllä😭

Periaatteessa ei olis, mutta en mä oikeen näe itseäni muuallakaan päin Suomea ja Helsingissä on sentään jotain tuttuja :/
 
Ylös Pohja