Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mun pää on niin sekasin ja en vittu kestääääääää
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 10826" data-attributes="member: 34"><p>En voi hyvin. En.</p><p></p><p>Onneksi kuitenkin paremmin kuin esim eilen. Mutta nää tunteet nyt vähän... Hämmentää. Ku ne on niin vahvoi.</p><p></p><p>Emmä oikein tiedä. En mä vaan vittu tiedä. Kaikki on niin sekasin.</p><p></p><p>Satuin näkemään taas materiaalia ja mä jotenkin murenen. En tiedä onko edes mahdollista rakastua enemmän kuin aiemmin olin, mutta joo, rakkaus roihuaa niin paljon, ettei se varmaan koskaan lopu.</p><p></p><p>Jotenkin mua naurattaa tää mun meno siinä mieles, ko ensiks rakastuin ihan hulluna timppaan, sit hessuun, ja nykyään siis edelleen ajattelen molempia ihan jatkuvasti, mutta se ei ehkä oo ihan samanlaista paitsi että on mutta kuitenkin tavallaan ei. Tai siis oon edelleen sekasin ku näen niist unta yms muutenki sekoon ja itkettää ja sydän hakkaa, mut se alku oli molemmissa ehkä vielä enemmän sellanen...... Vitun outo. Muistan ku rakastuin hessuun ja kaikki oli niin... Vitun outoa kertakaikkiaan. Itse asiassa en osaa sanoa edes miten asiat on muuttunu ku edelleen ajattelen niitä molempia varmaan yhtä paljon ku sillonki, mut nyt taas ehkä se on tasasempaa et kumpaa ajattelen enemmän. Ku sillon ku rakastuin timoon ni ajattelin aluksi vaan timoo, sit ku rakastuin hessuun ni ajattelin edelleen timppaa mut ihan vitusti hessua ja olin sekasin siit. Nykyää ajattelen koko ajan edelleen molempia mut kumpikaan ei selvästi oo sellanen et ajattelisin sitä enemmän, se vaan vaihtelee koko ajan et kumpaa ajattelen enemmän. Et tavallaan eka ajattelin pelkästään timppaa koko ajan, sit ku rakastuin hessuun myös niin ajattelin sitä ihan helvetisti koko ajan mut myös timppaa edelleen tosi paljon ja olin sekasin molemmista mut kokonaisuudessaan ehk ajattelin hesuu ja kirjottelin siitä enemmän muistioihini, jossain vaiheessa ainakin. Ja nyt taas ajattelen molempia varmaa saman verran ja esim viime yönä kuolin vitusti koska hesu, mut sit taas sen jälkeen aattelin enemmän timppaa ja nyt taas ajattelen molempia ihan helvetisti, yhtä paljon. Sit ku katoin materiaalia ni kirjaimellisesti jatkuvasti vaa joutui henkeä haukkomaan ku koko ajan kuvissa jompikumpi tai molemmat yhtä aikaa i can't-</p><p></p><p>Kuolin niin vitusti varsinkin repeilyille ei saatana sydämeen sattuu toi söpöys. Ja joo D: ytte ja mosse tho D: i- 😭 miks 😭 mä murrun.</p><p></p><p>Juu ja muuten huvittaa kun totta kai juuri nyt oli pakko alkaa pyöriä toi mainos missä on Mikko Kivisen ääni (lol sen on pakko olla se kuulostaa ihan liikaa siltä), upee ajotus, tulee aina mieleen se yks pätkä youtubessa missä on myös kivinen ja siin o repeilyjä ja aaa se on niin söpöä koko pätkä, molemmat niin saatanan söpöjä sekä timppa että hessu -.- repeilypätkät on yleisestikin niitä mitkä tappaa mua vitusti koska en kestä sitä söpöyttä, en vaan kestä en sitten millään ei ei ei ei aaaaaaaaaa mua hajottaaaaa edelleeen niin paljon melkein kahden kuukauden jälkeenkin ahahsjdkdkdkdklflr</p><p></p><p>Juu. Vituttaa kyllä se kun en voi tuijottaa pelkästään timppaa kun tuijotan aina myös hessua niin sit katse suhaa edestakas siinä niiden välillä, näin.</p><p></p><p>Mähän sanoin sillon joskus jo ennen kuin rakastuin hesuun, että tää mahdollisesti tulee tapahtuu. Ja sillon sanoin jtn, että totta kai jos jotai hyvännäkösiä miehiä tässä maailmassa mun mielestä on ni totta kai ne on Silvennoinen & Kahilainen, ketkäs muutkaan.</p><p></p><p>Että juuh jooh. En mä kestä tota söpöyttä, en kestä. Pahinta mitä mulle on tapahtunut xD ihastusrintamalla ainakin, outoa ajatella entisiä aikoja kun en ollu rakastunu kumpaankaan ja kuolasin muita henkilöitä, jotenki omituista ajatella miten yhtäkkiä jokin asia voi merkata niin paljon, kun ennen ei edes tajunnut, että vois rakastua niin vitusti just siihen henkilöön. Tai niihin. Kaikki on niin vitun outoo eikä mun aivot käsitä tätä vieläkään. Oon niiiiiin kujalla ja sattuu ajatella mutta ei mahda mitään, ehkä musiikki auttaa tähänkin. Huhhei. Aika hukuttaa tunteet musaan, juu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 10826, member: 34"] En voi hyvin. En. Onneksi kuitenkin paremmin kuin esim eilen. Mutta nää tunteet nyt vähän... Hämmentää. Ku ne on niin vahvoi. Emmä oikein tiedä. En mä vaan vittu tiedä. Kaikki on niin sekasin. Satuin näkemään taas materiaalia ja mä jotenkin murenen. En tiedä onko edes mahdollista rakastua enemmän kuin aiemmin olin, mutta joo, rakkaus roihuaa niin paljon, ettei se varmaan koskaan lopu. Jotenkin mua naurattaa tää mun meno siinä mieles, ko ensiks rakastuin ihan hulluna timppaan, sit hessuun, ja nykyään siis edelleen ajattelen molempia ihan jatkuvasti, mutta se ei ehkä oo ihan samanlaista paitsi että on mutta kuitenkin tavallaan ei. Tai siis oon edelleen sekasin ku näen niist unta yms muutenki sekoon ja itkettää ja sydän hakkaa, mut se alku oli molemmissa ehkä vielä enemmän sellanen...... Vitun outo. Muistan ku rakastuin hessuun ja kaikki oli niin... Vitun outoa kertakaikkiaan. Itse asiassa en osaa sanoa edes miten asiat on muuttunu ku edelleen ajattelen niitä molempia varmaan yhtä paljon ku sillonki, mut nyt taas ehkä se on tasasempaa et kumpaa ajattelen enemmän. Ku sillon ku rakastuin timoon ni ajattelin aluksi vaan timoo, sit ku rakastuin hessuun ni ajattelin edelleen timppaa mut ihan vitusti hessua ja olin sekasin siit. Nykyää ajattelen koko ajan edelleen molempia mut kumpikaan ei selvästi oo sellanen et ajattelisin sitä enemmän, se vaan vaihtelee koko ajan et kumpaa ajattelen enemmän. Et tavallaan eka ajattelin pelkästään timppaa koko ajan, sit ku rakastuin hessuun myös niin ajattelin sitä ihan helvetisti koko ajan mut myös timppaa edelleen tosi paljon ja olin sekasin molemmista mut kokonaisuudessaan ehk ajattelin hesuu ja kirjottelin siitä enemmän muistioihini, jossain vaiheessa ainakin. Ja nyt taas ajattelen molempia varmaa saman verran ja esim viime yönä kuolin vitusti koska hesu, mut sit taas sen jälkeen aattelin enemmän timppaa ja nyt taas ajattelen molempia ihan helvetisti, yhtä paljon. Sit ku katoin materiaalia ni kirjaimellisesti jatkuvasti vaa joutui henkeä haukkomaan ku koko ajan kuvissa jompikumpi tai molemmat yhtä aikaa i can't- Kuolin niin vitusti varsinkin repeilyille ei saatana sydämeen sattuu toi söpöys. Ja joo D: ytte ja mosse tho D: i- 😭 miks 😭 mä murrun. Juu ja muuten huvittaa kun totta kai juuri nyt oli pakko alkaa pyöriä toi mainos missä on Mikko Kivisen ääni (lol sen on pakko olla se kuulostaa ihan liikaa siltä), upee ajotus, tulee aina mieleen se yks pätkä youtubessa missä on myös kivinen ja siin o repeilyjä ja aaa se on niin söpöä koko pätkä, molemmat niin saatanan söpöjä sekä timppa että hessu -.- repeilypätkät on yleisestikin niitä mitkä tappaa mua vitusti koska en kestä sitä söpöyttä, en vaan kestä en sitten millään ei ei ei ei aaaaaaaaaa mua hajottaaaaa edelleeen niin paljon melkein kahden kuukauden jälkeenkin ahahsjdkdkdkdklflr Juu. Vituttaa kyllä se kun en voi tuijottaa pelkästään timppaa kun tuijotan aina myös hessua niin sit katse suhaa edestakas siinä niiden välillä, näin. Mähän sanoin sillon joskus jo ennen kuin rakastuin hesuun, että tää mahdollisesti tulee tapahtuu. Ja sillon sanoin jtn, että totta kai jos jotai hyvännäkösiä miehiä tässä maailmassa mun mielestä on ni totta kai ne on Silvennoinen & Kahilainen, ketkäs muutkaan. Että juuh jooh. En mä kestä tota söpöyttä, en kestä. Pahinta mitä mulle on tapahtunut xD ihastusrintamalla ainakin, outoa ajatella entisiä aikoja kun en ollu rakastunu kumpaankaan ja kuolasin muita henkilöitä, jotenki omituista ajatella miten yhtäkkiä jokin asia voi merkata niin paljon, kun ennen ei edes tajunnut, että vois rakastua niin vitusti just siihen henkilöön. Tai niihin. Kaikki on niin vitun outoo eikä mun aivot käsitä tätä vieläkään. Oon niiiiiin kujalla ja sattuu ajatella mutta ei mahda mitään, ehkä musiikki auttaa tähänkin. Huhhei. Aika hukuttaa tunteet musaan, juu. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mun pää on niin sekasin ja en vittu kestääääääää
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja