Mun pikkuveli tuli mummun kaa käymään kotona

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Ku äitin piti mennä ultraan kattomaan vauvaa

Ja siis pikkuveli on ollu pari viikkoa mummulassa töissä ku se haluu kerätä moporahaa :D

En vieläkään oo ymmärtäny et miks se tulee aina ihan randomisti mun huoneesee ja tutkii mun tavaroita xD Nytki se vaan tuli huoneeseen just ku mää olin nukkumassa päiväunia ja nosteli mun kirjoja ja naputteli pöytää ja yritti varastaa mun sormukset :D
Ihime kyllä mun rahoihin se ei koskenu xd

Haamukaapu

Kokenut
Reaktioarvo
155
Pikkuveli-syndrooma... En tiedä mikä jutun nimi on, mutta omakin tulee välillä pelkästään koskettelemaan ja tutkimaan ihan random tavaroita

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Pikkuveli-syndrooma... En tiedä mikä jutun nimi on, mutta omakin tulee välillä pelkästään koskettelemaan ja tutkimaan ihan random tavaroita
:'D Sitä tapahtuu ilmeisesti melkoisen usein

Se myös selittää aina ihan omistuisia asioita lol

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Reaktioarvo
308
Ku äitin piti mennä ultraan kattomaan vauvaa

Ja siis pikkuveli on ollu pari viikkoa mummulassa töissä ku se haluu kerätä moporahaa :D

En vieläkään oo ymmärtäny et miks se tulee aina ihan randomisti mun huoneesee ja tutkii mun tavaroita xD Nytki se vaan tuli huoneeseen just ku mää olin nukkumassa päiväunia ja nosteli mun kirjoja ja naputteli pöytää ja yritti varastaa mun sormukset :D
Ihime kyllä mun rahoihin se ei koskenu xd
Osaan kuvitella. sun pikkuveljen jotenkin tuntien😂 ja joo sil oli vaan tylsää. ite yritin lainaa isoveljen korua mutta se sattu oleen sen huoneessa nukkumas xd.ite säästän riparirahat varmaa sit mopokorttiin tai jotai.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Osaan kuvitella. sun pikkuveljen jotenkin tuntien😂 ja joo sil oli vaan tylsää. ite yritin lainaa isoveljen korua mutta se sattu oleen sen huoneessa nukkumas xd.ite säästän riparirahat varmaa sit mopokorttiin tai jotai.
Haha xD
Mää ite en ees jaksa mittää korttia hankkia vaikka voisin samantien ilimottautua siihe kokeeseen lol

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
777
Välillä kun menen huoneeseeni, pikkuveljeni seisoo siellä ja tutkii mun tavaroita. :D Jos on huono päivä, niin suutun verisesti, mutta useimmiten ohjaan hänet pois tai kysyn, että mitä etsit.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Välillä kun menen huoneeseeni, pikkuveljeni seisoo siellä ja tutkii mun tavaroita. :D Jos on huono päivä, niin suutun verisesti, mutta useimmiten ohjaan hänet pois tai kysyn, että mitä etsit.
Haha :D
Mää yleensä seurailen et mitä se hommaa xd Oli muuten aivan mahtava nähä sen ilime ku se otti karvanpoistajien pussin käteensä ja heitti sen takasi sinne missä oliki ja ilime oli semmone "😳🤢"
XDDDD

Ylös Pohja