Opiskelu Mun pitäs tehä matikkaa,

Opiskelu ja itseopiskelu

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
saanko tehä sun matikan tehtävät. mun omat on iha liian vaikeita
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
Saisit mieluusti tehä mut en saa kuvia otettuu niistä (jos tosissa meinasit :'D)
Toivottaavst saisit ne sun omatki tehtyy D:!
veikkaan et saisin tehtyy ne oikeesti nopeemmin ku mitä ees yhen osan yhestä omasta tehtävästä :D sen verran eri tasosta meiän matikan tehtävät taitaa kuitenki olla.

ps huom ei mitenkää vähättelevä/arvosteleva huomautus vaa ihan vaa totean et peruskoulumatikka on eri tasosta ku yliopiston matikka.
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
veikkaan et saisin tehtyy ne oikeesti nopeemmin ku mitä ees yhen osan yhestä omasta tehtävästä :D sen verran eri tasosta meiän matikan tehtävät taitaa kuitenki olla.

ps huom ei mitenkää vähättelevä/arvosteleva huomautus vaa ihan vaa totean et peruskoulumatikka on eri tasosta ku yliopiston matikka.
Juu nii varmast saisitki tehtyy, ja mitäköhä noi ny mul on tossa kaks viikkoo ollu keske :'D.

Niihä se on, mun matikka on sulle varmaa aiva naurettava helppoo ja mukavaa ku ite mietin yht sanallistki kymmene minuuttii ja silti menee vääri kaikki :'D
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
Juu nii varmast saisitki tehtyy, ja mitäköhä noi ny mul on tossa kaks viikkoo ollu keske :'D.

Niihä se on, mun matikka on sulle varmaa aiva naurettava helppoo ja mukavaa ku ite mietin yht sanallistki kymmene minuuttii ja silti menee vääri kaikki :'D
älä huoli mullaki menee edellee järkyttävä määrä tehtäviä väärin ja veljen lukiotason matikan tehtäviäki joutuu edellee miettimää iha kunnolla :D

btw mitä aihetta sun tehtävät käsittelee?
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Ei siinä mitään ite jankkaan täällä prosentteja, prosenttiyksikköä ja talousmatikkaa ja aivot savuaa enkä osaa enää laskea yhteen 2+2 oikein. Onneksi on laskin, jolla voi tarkistaa että mikä kaikki meni päin metsää.
 
Ylös Pohja