Peruskoulu musiikki on perseestä

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Liikunta on kamalaa.
Vihaan liikuntaa onneks sitä ei tartte käydä enää ku yksi kurssi.
Mulla ei oo kavereita, oon ihan surkea niiden urheilijoiden joukossa (jossain ketteryys-nopeus testissä ryhmän huonoin aika, ainut yli 30sec ja parhailla oli joku 22sec...)
Että lol vihaan mä en halua sinne meinasin viimeksikin alkaa itkemään tunnin jälkeen.
Liikunta on tosi kivaa
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Liikunta on kamalaa.
Vihaan liikuntaa onneks sitä ei tartte käydä enää ku yksi kurssi.
Mulla ei oo kavereita, oon ihan surkea niiden urheilijoiden joukossa (jossain ketteryys-nopeus testissä ryhmän huonoin aika, ainut yli 30sec ja parhailla oli joku 22sec...)
Että lol vihaan mä en halua sinne meinasin viimeksikin alkaa itkemään tunnin jälkeen.
Liikunta on tosi kivaa
liikka on kyllä hirveetä
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Liikunta on kamalaa.
Vihaan liikuntaa onneks sitä ei tartte käydä enää ku yksi kurssi.
Mulla ei oo kavereita, oon ihan surkea niiden urheilijoiden joukossa (jossain ketteryys-nopeus testissä ryhmän huonoin aika, ainut yli 30sec ja parhailla oli joku 22sec...)
Että lol vihaan mä en halua sinne meinasin viimeksikin alkaa itkemään tunnin jälkeen.
Liikunta on tosi kivaa
Siis tämä on niin totta. Ulkopuolisena koululiikunta on syvimmästä hornan kolosta, varsinkin, kun itse ei ole kovinkaan liikunnallinen. Eikä asiaa myöskään auta se, että joukkuepeleissä valitaan viimeisenä, ja istut vain vaihtopenkillä koko puolentoista tunnin ajan.
 
Ylös Pohja