Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Must tuntuu et vihaan ihmisiä päivä päivältä enemmän
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 55818" data-attributes="member: 34"><p>Must tuntuu et sukupuolen ei edes pitäs tarkottaa mitään actually. Eihän se oikeestaan tarkotakaan. Tai en mä tiedä. Tai siis sen ei pitäs basically tarkottaa muuta ku: biologinen sukupuoli, sukupuoli-identiteetti, juridinen sukupuoli, kaikki nää tämmöset mut ei pitäs olla yhtään ainutta asiaa mitä esim naisten tai miesten pitäs tehä. Ei mitään pukeutumisee liittyvii odotuksia tai yhtää mitää. En jaksa enää tuntee olooni paskaks tän suhtee.</p><p></p><p>En mä tiedä, toisaalta välillä tuntuu niiku mulla ei ees ois sukupuolta. Mutta en usko että se johtuu siitä että olisin agender. En vaa haluu olla kaiken tän vanki. Koska se on vaa pelkkää performanssia. Tai ehkä oonkin agender. En ainakaan jaksais ajatella itseäni aina vaan sukupuolen kautta. En mä oikeesti tiedä mikä mä oon. Probably vaan joku kasa paskaa :) must tuntuu vaa et kumpi tahansa sukupuoli on sellai vankila joka rajottaa ja määrittää kaiken sussa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 55818, member: 34"] Must tuntuu et sukupuolen ei edes pitäs tarkottaa mitään actually. Eihän se oikeestaan tarkotakaan. Tai en mä tiedä. Tai siis sen ei pitäs basically tarkottaa muuta ku: biologinen sukupuoli, sukupuoli-identiteetti, juridinen sukupuoli, kaikki nää tämmöset mut ei pitäs olla yhtään ainutta asiaa mitä esim naisten tai miesten pitäs tehä. Ei mitään pukeutumisee liittyvii odotuksia tai yhtää mitää. En jaksa enää tuntee olooni paskaks tän suhtee. En mä tiedä, toisaalta välillä tuntuu niiku mulla ei ees ois sukupuolta. Mutta en usko että se johtuu siitä että olisin agender. En vaa haluu olla kaiken tän vanki. Koska se on vaa pelkkää performanssia. Tai ehkä oonkin agender. En ainakaan jaksais ajatella itseäni aina vaan sukupuolen kautta. En mä oikeesti tiedä mikä mä oon. Probably vaan joku kasa paskaa :) must tuntuu vaa et kumpi tahansa sukupuoli on sellai vankila joka rajottaa ja määrittää kaiken sussa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Must tuntuu et vihaan ihmisiä päivä päivältä enemmän
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja