Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Must tuntuu et vihaan ihmisiä päivä päivältä enemmän
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 55820" data-attributes="member: 34"><p>Jaaha en näköjään sitten vieläkään tiedä oonko nainen vai agender. Ei kiesus. En vaan samaistu naisiin. En sitten yhtää. Tai joskus joo, kai. Emmä tiiä. Tuntuu et sukupuoli on vaa valetta :D se tuntuu joskus musta vähän samalta kuin vaikka ihmiset joilla on korkee libido. Molemmista vaan välillä ajattelen sillee et sellasten ihmisten on pakko feikata. En tajuu kui kukaa voi tuntee sillee. En vaan käsitä.</p><p></p><p>Mut sit kuitenki se miks en haluu sanoo et oon agender on se että välillä tosiaan mä oon ihan ok sen kanssa että käytän itsestäni sanaa nainen. En mä sillonkaan välttämättä koe sopivani siihen muottiin. Mutta ei mua haittaa sanoa että oon silti nainen. Mut sit vaa välillä tuntuu siltä et agender on enemmän accurate koska koko sukupuolen käsite tuntuu feikilt. Ku jotenkin vaa nainen ja mies ei tavallaan tarkota mitään. En tajuu miksen voi olla vaa ihminen, mut sit kuitenki välillä oon ihan ok tän kaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 55820, member: 34"] Jaaha en näköjään sitten vieläkään tiedä oonko nainen vai agender. Ei kiesus. En vaan samaistu naisiin. En sitten yhtää. Tai joskus joo, kai. Emmä tiiä. Tuntuu et sukupuoli on vaa valetta :D se tuntuu joskus musta vähän samalta kuin vaikka ihmiset joilla on korkee libido. Molemmista vaan välillä ajattelen sillee et sellasten ihmisten on pakko feikata. En tajuu kui kukaa voi tuntee sillee. En vaan käsitä. Mut sit kuitenki se miks en haluu sanoo et oon agender on se että välillä tosiaan mä oon ihan ok sen kanssa että käytän itsestäni sanaa nainen. En mä sillonkaan välttämättä koe sopivani siihen muottiin. Mutta ei mua haittaa sanoa että oon silti nainen. Mut sit vaa välillä tuntuu siltä et agender on enemmän accurate koska koko sukupuolen käsite tuntuu feikilt. Ku jotenkin vaa nainen ja mies ei tavallaan tarkota mitään. En tajuu miksen voi olla vaa ihminen, mut sit kuitenki välillä oon ihan ok tän kaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Must tuntuu et vihaan ihmisiä päivä päivältä enemmän
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja