Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Must tuntuu et vihaan ihmisiä päivä päivältä enemmän
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 55823" data-attributes="member: 34"><p>Ja se mikä on ihan vitun outoa ni mulle on nyt viime aikoina tullu "dysforiaa" mun nimestä? Joka on tietty naisen nimi. Se ei tunnu pahalta mut se tuntuu oudolta. Sillee niiku en olis sitä sukupuolta. Jotenki se vaa tuntuu etten olis nainen enkä mies. Mut ehkä tää on vaa jotai... Emt. En tiiä kumpi nyt on sit se mun todellinen sukupuoli-identiteetti ja kumpi on valetta.</p><p></p><p>Ja siis on mulla kai aiemminkin ollu sellanen outo olo, ei koskaan paha olo, koska mun nimi on aina tuntunut ihan kivalta ja silleen omalta, mut se vaa on tuntunut hassulta, just niiku en olis sitä sukupuolta silti. Ja passin sukupuolimerkintä kans tuntuu ja tuntu jo vuosia sitten oudolta. Muistan ku katoin sitä ja olin sillee "miten täs voi lukee f". Ei se pahalta kai tuntunu sekään, mut se vaan oli niin hassuu. Sillee "miten minä voin olla nainen, ei kuulostaa multa". Ja yläasteella kerran joku opettaja sano mulle ja mun kavereille "tytöt" ja olin sillee what okei muut ihmiset näkee mut tyttönä mut otin sen myös kohteliaisuutena ja olin ilonen siitä koska mul oli aina se tunne et näytän pojalt enkä ollenkaan tytölt. Mut silti must ei varmaan sillonkaan tuntunu tytöltä, eikä varmaan pojaltakaan. :D jaahas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 55823, member: 34"] Ja se mikä on ihan vitun outoa ni mulle on nyt viime aikoina tullu "dysforiaa" mun nimestä? Joka on tietty naisen nimi. Se ei tunnu pahalta mut se tuntuu oudolta. Sillee niiku en olis sitä sukupuolta. Jotenki se vaa tuntuu etten olis nainen enkä mies. Mut ehkä tää on vaa jotai... Emt. En tiiä kumpi nyt on sit se mun todellinen sukupuoli-identiteetti ja kumpi on valetta. Ja siis on mulla kai aiemminkin ollu sellanen outo olo, ei koskaan paha olo, koska mun nimi on aina tuntunut ihan kivalta ja silleen omalta, mut se vaa on tuntunut hassulta, just niiku en olis sitä sukupuolta silti. Ja passin sukupuolimerkintä kans tuntuu ja tuntu jo vuosia sitten oudolta. Muistan ku katoin sitä ja olin sillee "miten täs voi lukee f". Ei se pahalta kai tuntunu sekään, mut se vaan oli niin hassuu. Sillee "miten minä voin olla nainen, ei kuulostaa multa". Ja yläasteella kerran joku opettaja sano mulle ja mun kavereille "tytöt" ja olin sillee what okei muut ihmiset näkee mut tyttönä mut otin sen myös kohteliaisuutena ja olin ilonen siitä koska mul oli aina se tunne et näytän pojalt enkä ollenkaan tytölt. Mut silti must ei varmaan sillonkaan tuntunu tytöltä, eikä varmaan pojaltakaan. :D jaahas. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Must tuntuu et vihaan ihmisiä päivä päivältä enemmän
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja