Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Musta on tainnut vihdoin tulla aikuinen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Hydrangea" data-source="post: 168381" data-attributes="member: 1766"><p>Oon ensimmäistä kertaa koskaan ottanut vastuun kaikesta paskasta mitä oon muille aiheuttanut ja pyytänyt anteeksi odottamatta anteeksiantoa. Samalla oon antanut anteeksi muille ja ymmärtänyt, että tuskin kukaan satutti mua pahuuttaan, vaan ihan vain siksi että me ollaan kaikki ihmisiä ja me tehdään virheitä.</p><p></p><p>Elän tosi pelottavaa ja epävarmaa vaihetta elämässäni, mutta siitä huolimatta pystyn olemaan läsnä tässä hetkessä. Oon antautunut sille epävarmuudelle ja oon sinut sen kanssa, että kaikki asiat tässä maailmassa eivät ole mun kontrollini alaisia. Vaikka miten yrittäisin valmistautua etukäteen ja tehdä suunnitelmia, pitää kaikki langat käsissäni, niin elämää ei voi kuitenkaan koskaan hallita kaikilta osin. Ja se on ihan fine. </p><p></p><p>Välillä väsyttää, mutta usko siihen että elämä kantaa ja minä selviän saa jatkamaan eteenpäin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hydrangea, post: 168381, member: 1766"] Oon ensimmäistä kertaa koskaan ottanut vastuun kaikesta paskasta mitä oon muille aiheuttanut ja pyytänyt anteeksi odottamatta anteeksiantoa. Samalla oon antanut anteeksi muille ja ymmärtänyt, että tuskin kukaan satutti mua pahuuttaan, vaan ihan vain siksi että me ollaan kaikki ihmisiä ja me tehdään virheitä. Elän tosi pelottavaa ja epävarmaa vaihetta elämässäni, mutta siitä huolimatta pystyn olemaan läsnä tässä hetkessä. Oon antautunut sille epävarmuudelle ja oon sinut sen kanssa, että kaikki asiat tässä maailmassa eivät ole mun kontrollini alaisia. Vaikka miten yrittäisin valmistautua etukäteen ja tehdä suunnitelmia, pitää kaikki langat käsissäni, niin elämää ei voi kuitenkaan koskaan hallita kaikilta osin. Ja se on ihan fine. Välillä väsyttää, mutta usko siihen että elämä kantaa ja minä selviän saa jatkamaan eteenpäin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Musta on tainnut vihdoin tulla aikuinen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja