Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Musta tuntuu et tuun saamaan jonku hermoromahuksen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 71196" data-attributes="member: 16"><p>Toivottavasti sääkin pääset eroon tällaisesta D: </p><p></p><p>Kyllähän mää kuuntelen tunnilla ja teen tehtäviä yms ja omaksun asiat tosi helposti et mun ei oikeestaan tarvis kokeisiin periaatteessa lukea ku osaan ne asiat jo niiden oppituntien jäljiltä. Mut mää vaan pakotan itteni lukemaan ku aattelen et jos en lue nii sit se koe menee huonosti. </p><p>En haluais olla näi ankara itelleni, varsinki ku mielenterveys muutenki on ihan retuperällä ja perheessä on ongelmia enkä haluais stressata koulusta ku se tavallaan on ainoa pakopaikka missä mun ei tarvi ajatella mitään. </p><p>Mulla vaan on nii hyvä todistus ollu kasiluokan keväällä et haluaisin pitää ne numerot siinä mut ku se vaan menee nii et numerot on heleppo korottaa mut hankala pittää kymppeinä D: </p><p>Ja ku oon ihan alakoulun ekasta luokasta asti ollu lahjakas lähes kaikessa ja kaikki on onnistunu mulla ja koulu on ollu ihan heleppoa se on jotenki jääny mun alitajuntaan et mun pittää aina olla yhtä hyvä... </p><p>Ja sit ku koulussaki jatkuvasti painotetaan todistuksen tärkeyttä nii joo D::::: </p><p></p><p>Mutta kiitos, viestisi auttoi paljon ♥️</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 71196, member: 16"] Toivottavasti sääkin pääset eroon tällaisesta D: Kyllähän mää kuuntelen tunnilla ja teen tehtäviä yms ja omaksun asiat tosi helposti et mun ei oikeestaan tarvis kokeisiin periaatteessa lukea ku osaan ne asiat jo niiden oppituntien jäljiltä. Mut mää vaan pakotan itteni lukemaan ku aattelen et jos en lue nii sit se koe menee huonosti. En haluais olla näi ankara itelleni, varsinki ku mielenterveys muutenki on ihan retuperällä ja perheessä on ongelmia enkä haluais stressata koulusta ku se tavallaan on ainoa pakopaikka missä mun ei tarvi ajatella mitään. Mulla vaan on nii hyvä todistus ollu kasiluokan keväällä et haluaisin pitää ne numerot siinä mut ku se vaan menee nii et numerot on heleppo korottaa mut hankala pittää kymppeinä D: Ja ku oon ihan alakoulun ekasta luokasta asti ollu lahjakas lähes kaikessa ja kaikki on onnistunu mulla ja koulu on ollu ihan heleppoa se on jotenki jääny mun alitajuntaan et mun pittää aina olla yhtä hyvä... Ja sit ku koulussaki jatkuvasti painotetaan todistuksen tärkeyttä nii joo D::::: Mutta kiitos, viestisi auttoi paljon ♥️ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Musta tuntuu et tuun saamaan jonku hermoromahuksen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja