Elikkä siis: meiän naapurilla on semmonen iso pensasaita josta ei oikeen nää läpi ja ku olin kävelemäs koulusta kotiin niin mun piti ohittaa naapurin piha. Yhtäkkiä sit näin et yks niistä pensaista heilu sillee kunnolla nii et melkee kaikki lumet tippu siitä alas. Jäin siihen sit ihmeissäni ja vähä säikähtäneenä kattoo et mitäs vittua ja miks noi muut pensaat ei heilu, kunnes mun naapuri sukeltaa pensaiden lomasta jotku hemmetin puutarhasakset kädessä ja säikähin ihan kauheesti, ku en oo ensinnäkää nähny koko herraa kuukausiin ja tehny sen perusteella päätelmän, että on varmaan sitten kuollut (vanha mies siis kyseessä). Ihan paniikissa yritin sit lähtee siitä liikkeelle ja tottakai liukastuin ja lensin perseelleni. Naapuri sit vaan kysy chillisti et onks kaikki kunnossa ja oonko nähny sen toista lapasta.Repesin tolle otsikolle:D
Mitä siinä siis oikeen tapahtu?
Varmaan itekki kyllä säikähtäisin jos tyyppi vaa rynää jostain puskasta puutarhasaksien kanssa :DElikkä siis: meiän naapurilla on semmonen iso pensasaita josta ei oikeen nää läpi ja ku olin kävelemäs koulusta kotiin niin mun piti ohittaa naapurin piha. Yhtäkkiä sit näin et yks niistä pensaista heilu sillee kunnolla nii et melkee kaikki lumet tippu siitä alas. Jäin siihen sit ihmeissäni ja vähä säikähtäneenä kattoo et mitäs vittua ja miks noi muut pensaat ei heilu, kunnes mun naapuri sukeltaa pensaiden lomasta jotku hemmetin puutarhasakset kädessä ja säikähin ihan kauheesti, ku en oo ensinnäkää nähny koko herraa kuukausiin ja tehny sen perusteella päätelmän, että on varmaan sitten kuollut (vanha mies siis kyseessä). Ihan paniikissa yritin sit lähtee siitä liikkeelle ja tottakai liukastuin ja lensin perseelleni. Naapuri sit vaan kysy chillisti et onks kaikki kunnossa ja oonko nähny sen toista lapasta.
Samoin xdJotenkin onnistuin ensin lukemaan tuon otsikon niin, että luulin naapurin miehen hyökänneen pusikosta perseesi kimppuun.
Voi apua xDElikkä siis: meiän naapurilla on semmonen iso pensasaita josta ei oikeen nää läpi ja ku olin kävelemäs koulusta kotiin niin mun piti ohittaa naapurin piha. Yhtäkkiä sit näin et yks niistä pensaista heilu sillee kunnolla nii et melkee kaikki lumet tippu siitä alas. Jäin siihen sit ihmeissäni ja vähä säikähtäneenä kattoo et mitäs vittua ja miks noi muut pensaat ei heilu, kunnes mun naapuri sukeltaa pensaiden lomasta jotku hemmetin puutarhasakset kädessä ja säikähin ihan kauheesti, ku en oo ensinnäkää nähny koko herraa kuukausiin ja tehny sen perusteella päätelmän, että on varmaan sitten kuollut (vanha mies siis kyseessä). Ihan paniikissa yritin sit lähtee siitä liikkeelle ja tottakai liukastuin ja lensin perseelleni. Naapuri sit vaan kysy chillisti et onks kaikki kunnossa ja oonko nähny sen toista lapasta.
Anteeksi, ei saisi nauraa mutta... :DDD toivottavasti ei silti sattunut!Elikkä siis: meiän naapurilla on semmonen iso pensasaita josta ei oikeen nää läpi ja ku olin kävelemäs koulusta kotiin niin mun piti ohittaa naapurin piha. Yhtäkkiä sit näin et yks niistä pensaista heilu sillee kunnolla nii et melkee kaikki lumet tippu siitä alas. Jäin siihen sit ihmeissäni ja vähä säikähtäneenä kattoo et mitäs vittua ja miks noi muut pensaat ei heilu, kunnes mun naapuri sukeltaa pensaiden lomasta jotku hemmetin puutarhasakset kädessä ja säikähin ihan kauheesti, ku en oo ensinnäkää nähny koko herraa kuukausiin ja tehny sen perusteella päätelmän, että on varmaan sitten kuollut (vanha mies siis kyseessä). Ihan paniikissa yritin sit lähtee siitä liikkeelle ja tottakai liukastuin ja lensin perseelleni. Naapuri sit vaan kysy chillisti et onks kaikki kunnossa ja oonko nähny sen toista lapasta.