Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Näin kuumalla ei toimi edes aivot
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 47228" data-attributes="member: 34"><p>Oh goodness..... Miks mulle käy näin D::::: aaaaaaaaaaaa vittu tai no jaa en jaksa ehkä selittää tätä mutta hhhhhhhhhh</p><p></p><p>Ihan sama en jaksa ajatella asiaa edes </p><p></p><p>Jos lyhyesti selittää niin käy siis jatkuvasti niin että joku puhuu mun sukupuolesta tai mainitsee sen ja sit oon samantien sillee "oonkoha iha varmasti tyttö, entä jos en ookaan, oonko varmasti" niin en nyt tiedä onko tää vaan ocd:n oire vai onko mulla aidosti vielä jotenkin kesken tää asian miettiminen. Mielestäni oon tyttö mut ku sit jään vaa ahistuu siit ja mietin et oonkoha varmasti. Ja sit toki täs on se feminiinisyyden vähyyden ja maskuliinisuuden paljouden aiheuttama ristiriita. Kun periaatteessa jos miettii sanaa nainen ni se ensimmäinen mielikuva ei ehkä oo ihan minä. Siis sellanen mitä mä oon. Joten varmasti alitajunnassa on vielä sitä ristiriitaa sen suhteen. En tykkää. En osaa sit vittu mitään tehdä oikein D:: mulla on väärä käsitys siitä mitä tarkoittaa nainen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 47228, member: 34"] Oh goodness..... Miks mulle käy näin D::::: aaaaaaaaaaaa vittu tai no jaa en jaksa ehkä selittää tätä mutta hhhhhhhhhh Ihan sama en jaksa ajatella asiaa edes Jos lyhyesti selittää niin käy siis jatkuvasti niin että joku puhuu mun sukupuolesta tai mainitsee sen ja sit oon samantien sillee "oonkoha iha varmasti tyttö, entä jos en ookaan, oonko varmasti" niin en nyt tiedä onko tää vaan ocd:n oire vai onko mulla aidosti vielä jotenkin kesken tää asian miettiminen. Mielestäni oon tyttö mut ku sit jään vaa ahistuu siit ja mietin et oonkoha varmasti. Ja sit toki täs on se feminiinisyyden vähyyden ja maskuliinisuuden paljouden aiheuttama ristiriita. Kun periaatteessa jos miettii sanaa nainen ni se ensimmäinen mielikuva ei ehkä oo ihan minä. Siis sellanen mitä mä oon. Joten varmasti alitajunnassa on vielä sitä ristiriitaa sen suhteen. En tykkää. En osaa sit vittu mitään tehdä oikein D:: mulla on väärä käsitys siitä mitä tarkoittaa nainen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Näin kuumalla ei toimi edes aivot
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja