Aihe vapaa Näin muuten ihme unta

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,375
Reaktioarvo
961
Olin jossaki epämääräsessä rakennuksessa missä oli paljon ihmisiä. Jotku niistä oli muistaakseni mun tuttuja. Sitten tuli tieto että rakennus poltetaan/räjäytetään. Lähettiin vittuun sieltä mutta eka keräiltiin kamoja. Mulla oli joku vihko mukana niin otin sen. Sitten jonku sohvan eessä oli semmonen sininen ruutuvihko, samanlainen ko mulla saksassa. Avasin sen jostaki kohtaa, ja siellä oli jotaki tosi diippejä ja vähän runon tyyppisesti kirjotettuja juttuja. Harmittaa ko en muista mitä. Mutta jotenki pahaan oloon tai mielenterveyteen liittyviä oli kuitenki. Luin pari lausetta ja sitten tajusin että se on päiväkirja niin lopetin. No jotenki sitten hoksasin että se on @mamiya n päiväkirja :D En kuitenkaan palauttanu vihkoa vaan tyngin sen ja oman vihkoni takin sisään ja lähin vihdoin pihalle. Aloin miettiin että mitä jos se on sulle tärkeä ja haluaisit sen kuitenki ja mietin että miten palautan sen silleen ettei oo selvää että luin muutaman lauseen :D lopulta en kuitenkaan antanu sitä takasin ko vaikutit siltä että sulla on kaikki tarpeellinen mukana. Sori siitä.. Tajusin jotenki että siellähän voi olla ihan kuin kauheitaki juttuja, onhan se kuitenki päiväkirja, joten päätin etten lue sitä ennen ko oon 18??

Joo olipas harvinaisen epäselvää tekstiä :Dd
 
Ylös Pohja