Syvälliset Näin pari yötä sitten unta jossa mun korvat lähti irti

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Tai siis ne oli sellaiset jotka lähti irti suht helposti ja pstyi laittamaan kiinni. Olivat kiinni vähän kuin jollain heikolla magneetilla tai jotain.

Muistan vieläkin miltä ne mun korvat tuntui, ne oli kylmät ja vähän nihkeät kun eihän niihin veri kulje tietenkään. Ja ne oli samaan aikaan kylmän kankeat ja lötköt vaikka toki niissä oli ihan sama rusto rakenne kuin nytkin. Ne oli kuin jos jalkaan ei kierrä kunnolla veri ja se menee sellaiseksi kylmäksi ja kankeaksi ja nihkeäksi. Ja kun ne laittoi päähän sen kylmä ja se rakenne... Muistan senkin tunteen vieläkin:D

Korvien pois ottaminen oli siinä unessa mulle siis ihan normaalia ja ihmettelinkin että miksi musta tuntuu oudolta/inhottavalta käsitellä irtonaisia korviaan jotka ei aina oikein pysy paikallaan kun se on ihan normaalia:D

En toki muista oliko muiden korvat irtoavaa mallia vai ei lol

Nyt oon välillä parina päivänä ihan kokeillu että lähteekö mun korvat irti mutta ei. Mistäköhän tämä uni kertoo? xd
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Eli tos unessa käytänössä epänormaali ja luonnoton olikin normaalia ja tuntu epäsopivalt xd.

hmm vois luulla että se kertoo jostain tiedotamattomasta epävarmuudesta tai jostai vastaavasta mutta en oo varma. se voi viitata johonkin ihan muuhunkin sun elämäs. joku uus juttu. ehkä.

nykyään uskaltais enää tulkita unia ne vaan ö jatkaa sit samaa, mieli nakkelee millon mitäkin. mulla itellä unissa on yleesä joku sama teema pitkään ja ennen ainakin oli tapana ajatella, että se on alitajuntanen viesti. eli siis tiedostamaton ajatus, mutta ihmisistä tulee vaan vainoharhaisia jos joka unta alkaa tulkitseen sori kaikki:P
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Eli tos unessa käytänössä epänormaali ja luonnoton olikin normaalia ja tuntu epäsopivalt xd.

hmm vois luulla että se kertoo jostain tiedotamattomasta epävarmuudesta tai jostai vastaavasta mutta en oo varma. se voi viitata johonkin ihan muuhunkin sun elämäs. joku uus juttu. ehkä.

nykyään uskaltais enää tulkita unia ne vaan ö jatkaa sit samaa, mieli nakkelee millon mitäkin. mulla itellä unissa on yleesä joku sama teema pitkään ja ennen ainakin oli tapana ajatella, että se on alitajuntanen viesti. eli siis tiedostamaton ajatus, mutta ihmisistä tulee vaan vainoharhaisia jos joka unta alkaa tulkitseen sori kaikki:P
En mä niihin unen tulkintoihin usko sen enempää kuin horoskooppiinkaan:D niitä on vaan hauskaa lukea xd

Mut siis joo se oli ainakin mulle sellanen normaali juttu ja muistan ihmetelleeni että miksi tämä tuntuu musta oudolta kun ei sen pitäisi:D
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Siis käsittääkseni tää on aika yleinen painajainen ihan maailmanlaajuisesti D: hämmentävää. Ite en oo koskaan nähnyt vastaavia unia, mutta oon lukenut jostain että aika yleistä ja ilmeisen universaalia...mistäköhän lie johtuu
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Siis käsittääkseni tää on aika yleinen painajainen ihan maailmanlaajuisesti D: hämmentävää. Ite en oo koskaan nähnyt vastaavia unia, mutta oon lukenut jostain että aika yleistä ja ilmeisen universaalia...mistäköhän lie johtuu
Ei se kyllä sillai mikään painajainen ollu:D
Se oli vaan lievästi "ällöttävää" mutta ihan normaalia:D vähän kuin jonkun kuukautisveren käsittely xd
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Ei se kyllä sillai mikään painajainen ollu:D
Se oli vaan lievästi "ällöttävää" mutta ihan normaalia:D vähän kuin jonkun kuukautisveren käsittely xd
Aijjaa :D ite ehkä kokisin ton painajaisena mutta hyvä jos sä et!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Aijjaa :D ite ehkä kokisin ton painajaisena mutta hyvä jos sä et!
En mä tiiä en mä nää painajaisia:D
Korkeintaan pahoja unia mit yleensä haluan nähdä miten käy niissä ahistavissakin pakenemisunissa:D
 
Ylös Pohja