Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Näin tänään tosi pelottavan miehen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 56415" data-attributes="member: 89"><p>Aika karmivaa. D:</p><p></p><p>Muistan kun joskus lukion ykkösellä kävelin koulun terkkarilta (meidän koulun terkkari sijaitsi naapurilukiossa) meidän koululle, ja koulun edustalla tien toisella puolella joku keski-ikäinen jätkä pyöräili mun ohi ja naureskeli vähäsen. Se sit pysähtyi ja kääntyi kattomaan mua hymyilleen (siis sillä oli hammashymy). Se sit jatko matkaansa hetken aikaa ja kyyläs mua taas. Samaa se sitten siinä vielä muutaman kerran toisteli, eli jatko vähäsen matkaa ja kyyläs mua hymyillen. Oli kyl outo ja nolo tilanne, kun meidän koulun pihan edustalla oli opiskelijoita röökillä. :D Mietin vaan, että mitäköhän ne tosta tilanteesta tuumi, sillä tuskin ne huomaamatta tota oli.</p><p></p><p>Meidän ryhmällä oli alkamassa pian historian tunti. Menin luokan oven lähistölle oottaa tunnin alkua, ja siinä sitten pian pari mun luokan tyttöä tuli kaverinsa luo. Ne kerto sit tälle, kuinka kaupungilla joku pyöräilevä jätkä nauro niille ja tuijotti niitä. Se kaveri katto tyttöjä silleen o‿O eli toista silmäänsä kurtistaen. Varmaan kyseessä oli sama äijä, joka muakin kyyläs, eli en ollut hänen ainoa uhrinsa. :D</p><p></p><p>Samaseen jätkään sit törmäsin puol vuotta sitten. Pyöräili mun ohi, iski mulle silmää, pyöräili toiselle puolelle tietä ja pysähty kyylää mua. Ei se kyl mua seurannut, kun matkaani jatkoin. :D Ja siis tää tapahtu tällä kertaa kaupunginosalla, jolla on aika huono maine. Siellä siis on mm. paljon väkivaltarikollisuutta ja paikallisella yläasteella vakava huumeongelma.</p><p></p><p>Ja oli kyl kummallisii tilanteita noi. :D Se jätkä näytti Kyllä isä osaan isältä, tosin sillä oli pidemmät hiukset ja rillit. Oon kyl miettinyt, että onkohan tolla miehellä mitään mainetta, kun nähtävästi on muitakin häirinnyt. Pitäisköhän sit vaikka Googlen kautta yrittää saada tietoa asiasta? Ja en siis oo koskaan ennen tästä kellekään puhunut. Tää on eka kerta. :D Ei sillä, että olisin traumatisoitunut tästä asiasta. Nää tilanteet oli musta lähinnä vaan outoja. En siis oo kellekään puhunut tästä sen takia, kun ei sille oo ollut erityistä tarvetta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 56415, member: 89"] Aika karmivaa. D: Muistan kun joskus lukion ykkösellä kävelin koulun terkkarilta (meidän koulun terkkari sijaitsi naapurilukiossa) meidän koululle, ja koulun edustalla tien toisella puolella joku keski-ikäinen jätkä pyöräili mun ohi ja naureskeli vähäsen. Se sit pysähtyi ja kääntyi kattomaan mua hymyilleen (siis sillä oli hammashymy). Se sit jatko matkaansa hetken aikaa ja kyyläs mua taas. Samaa se sitten siinä vielä muutaman kerran toisteli, eli jatko vähäsen matkaa ja kyyläs mua hymyillen. Oli kyl outo ja nolo tilanne, kun meidän koulun pihan edustalla oli opiskelijoita röökillä. :D Mietin vaan, että mitäköhän ne tosta tilanteesta tuumi, sillä tuskin ne huomaamatta tota oli. Meidän ryhmällä oli alkamassa pian historian tunti. Menin luokan oven lähistölle oottaa tunnin alkua, ja siinä sitten pian pari mun luokan tyttöä tuli kaverinsa luo. Ne kerto sit tälle, kuinka kaupungilla joku pyöräilevä jätkä nauro niille ja tuijotti niitä. Se kaveri katto tyttöjä silleen o‿O eli toista silmäänsä kurtistaen. Varmaan kyseessä oli sama äijä, joka muakin kyyläs, eli en ollut hänen ainoa uhrinsa. :D Samaseen jätkään sit törmäsin puol vuotta sitten. Pyöräili mun ohi, iski mulle silmää, pyöräili toiselle puolelle tietä ja pysähty kyylää mua. Ei se kyl mua seurannut, kun matkaani jatkoin. :D Ja siis tää tapahtu tällä kertaa kaupunginosalla, jolla on aika huono maine. Siellä siis on mm. paljon väkivaltarikollisuutta ja paikallisella yläasteella vakava huumeongelma. Ja oli kyl kummallisii tilanteita noi. :D Se jätkä näytti Kyllä isä osaan isältä, tosin sillä oli pidemmät hiukset ja rillit. Oon kyl miettinyt, että onkohan tolla miehellä mitään mainetta, kun nähtävästi on muitakin häirinnyt. Pitäisköhän sit vaikka Googlen kautta yrittää saada tietoa asiasta? Ja en siis oo koskaan ennen tästä kellekään puhunut. Tää on eka kerta. :D Ei sillä, että olisin traumatisoitunut tästä asiasta. Nää tilanteet oli musta lähinnä vaan outoja. En siis oo kellekään puhunut tästä sen takia, kun ei sille oo ollut erityistä tarvetta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Näin tänään tosi pelottavan miehen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja