Syvälliset Näin todella ahdistavaa unta (Trigger-warning!)

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,340
Annan vielä toisen varoituksen ja mahdollisuuden kääntyä pois! Jos olet/olet ollut seksuaalisen hyväksikäytön uhri, tämä on varoituksesi.

Okei, mennään tähän painajaisuneen, jonka näin viime yönä. Tai kaikkeen siihen, mitä siitä muistan.
Muistikuvani alkavat siitä, kun talutin polkupyörää rivitaloalueella. Taivas oli sininen, puut olivat lehtiverhojen peitossa. Ruoho talojen pihoissa oli juuri ajeltu, ja erään asunnon edustalla oli joku ripustamassa lakanoita kuivamaan. Se oli 60-70 vuotiaan näköinen mies, jolla oli beige pappalakki (:D), ruudullinen kauluspaita, jonka hihat oli kääritty kyynärpäihin asti, ja vaaleanruskeat housut, joita kannattelivat beiget henkselit.
Silloin huomasin, että joku seurasi minua. Kiihdytin vauhtia ja yritin hypätä pyörän selkään, mutta jostain syystä se ei onnistunut. Jätin pyörän ja jatkoin matkaa eteenpäin vilkaisten taaksepäin. Näin erittäin laihan, tyhjäkatseisen, noin 30-40 vuotiaan, kaakkois-aasialaisen näköisen miehen, jolla oli punainen lippalakki ja sinisen värinen huppari. Kiihdytin taas vauhtia, koska tässä vaiheessa alkoi ahdistamaan erittäin paljon. Vieressäni oli pyykkiteline, jonka heitin miehen ja itseni väliin, mutta mies vain jatkoi kohti minua, aivan kuin välissä ei olisi mitään.
Tällä hetkellä huomasin pyykkejä ripustavan henkilön seisahtuneen paikalleen tuijottamaan tapahtumia kädet taskuissaan. Juoksin pyykkääjämiestä kohti anellen apua, mutta hän vain tuijotti kohti minua, mutta silti kuin kaukaisuuteen. Kuin en edes olisi ollut siinä. Sillä hetkellä tajusin, että minua takaa-ajanut mies oli ottanut minut kiinni. Hän heitti minut ruoholle, ja yritti (suoraan sanottuna ja kaunistelematta) raiskata minut. Silloin tajusin, että näen unta ja heräsin.


Koskaan ennen en ole nähnyt yhtä ahdistavaa ja todellista painajaista. Harvoin myöskään muistan näin yksityiskohtaisesti mitään uniani,.
Siltikin, kaikesta huolimatta haluaisin palata takaisin siihen uneen, ihan vain näkemään, mitä tapahtuisi seuraavaksi.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Hyi kauhee mikä uni D:

Aika yksityiskohtasesti ossaat kuvailla noita sun unia näin btw (esim vaatteet ja niitten värit), ite en yleensä jaksa tai ees muista niin hyvin unia vaan enemmän sitä kokonaisuutta mietin :D
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,340
Hyi kauhee mikä uni D:

Aika yksityiskohtasesti ossaat kuvailla noita sun unia näin btw (esim vaatteet ja niitten värit), ite en yleensä jaksa tai ees muista niin hyvin unia vaan enemmän sitä kokonaisuutta mietin :D
Jep, aivan hirveä D:

Mutta jotenkin tämä uni oli todella yksityiskohtainen, joka on aika outoa. Yleensä en muista kauheasti mitään unistani, mutta tämä oli melkein kuin elokuva.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Jep, aivan hirveä D:

Mutta jotenkin tämä uni oli todella yksityiskohtainen, joka on aika outoa. Yleensä en muista kauheasti mitään unistani, mutta tämä oli melkein kuin elokuva.
Mun unet on aina ku jotaki elokuvia :D En tosin muista niistä kaikkia yksityiskohtia, koska monesti saatan vahingossa siinä unessa aatella jotakuta unessa tapahtunutta juttua mielessäni ja sit se juttu rupeaa toistuu yhä uudelleen siinä unessa ja aina pikkuhiljaa muuttuu erilaiseksi xD Mut muuten mun unet usein etenee sillee johdonmukasesti et vähän ku niissä ois just joku tietty aihe/tavoite
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Hyi miten ahdistavan kuulonen uni D: Ja samaa mieltä Myrskyvaroituksen kanssa, hyvin osaat kyllä kuvailla kaikkia vaatteita, ihmisiä, tapahtumapaikkaa ja tapahtumia D: Mie taas näin varmaan pari viikkoa sit jonkun oudon ja ahdistavan unen, jossa joku (en yhtään tiiä kuka mut muistan vaan et se oli joku about miun ikänen poika, jota en ainakaan siinä unessa tunnistanu) pyöri jotenkin hermostuneena miun lähellä ja yhtäkkiä vaan tuli hipelöimään mua pepusta D: Tuntu ihan super inhottavalta ja todenmukaselta, vaikka jotenkuten (kai?) tajusinkin olevani unessa. Muistan kans että se mitä näin sen ahdistelijan ympärillä oli joku ihan outo paikka, siis näin tyyliin vaan valkoset seinät ja jonkun hopeisen ilmastointiputken. Tais siellä olla kans samanlaiset pöydät kun puukässän luokissa aina on. Joku kouluympäristö se siis kai oli, mut en kyllä nähny siellä ketään muita kun sen tyypin D:
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,340
Hyi miten ahdistavan kuulonen uni D: Ja samaa mieltä Myrskyvaroituksen kanssa, hyvin osaat kyllä kuvailla kaikkia vaatteita, ihmisiä, tapahtumapaikkaa ja tapahtumia D: Mie taas näin varmaan pari viikkoa sit jonkun oudon ja ahdistavan unen, jossa joku (en yhtään tiiä kuka mut muistan vaan et se oli joku about miun ikänen poika, jota en ainakaan siinä unessa tunnistanu) pyöri jotenkin hermostuneena miun lähellä ja yhtäkkiä vaan tuli hipelöimään mua pepusta D: Tuntu ihan super inhottavalta ja todenmukaselta, vaikka jotenkuten (kai?) tajusinkin olevani unessa. Muistan kans että se mitä näin sen ahdistelijan ympärillä oli joku ihan outo paikka, siis näin tyyliin vaan valkoset seinät ja jonkun hopeisen ilmastointiputken. Tais siellä olla kans samanlaiset pöydät kun puukässän luokissa aina on. Joku kouluympäristö se siis kai oli, mut en kyllä nähny siellä ketään muita kun sen tyypin D:
Hyi että D: Mistä tällaisia unia oikein sikiää?
 
Ylös Pohja