Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Demi
Näin unta että joku teki kansalaisaloitteen Demi-lehden takaisintuomiseksi...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="RilliPöllö" data-source="post: 77896" data-attributes="member: 97"><p>En yleensä muista unen unta juuri 3.5 sekuntia pidempään heräämisestäni, mutta tämä jäi kyllä hassusti mielen sopukoihin talteen :0</p><p></p><p>Niin että millainen uni?</p><p>Jepulis pepulis. Unessa olin jostakin syystä hengailemassa kotikoloni harmahtavassa eteisessä kun pienen pienestä postiluukusta kilahti kauniisti ainakin parisataa valkeaan kirjekuoreen pakattua laskua(???). Niiden lappusten lomasta sitten löytyikin uutukainen "demi-lehti". Muistan kun olin unessa ihan äimän käkenä ja epäuskon vallassa. </p><p>Tietysti sitten kun meinasin alkaa lukemaan sitä saamarin lehteä, niin kehoni koki asiakseen herätä ja tuntea olonsa ihanan virkeäksi vaikka tavallisesti olenkin aamuisin ihan aivokuollut kummitus D:< </p><p>Eikai siihen lehden takaisintuomiseen mikään kansalaisaloite oikeasti auta? Oli miten oli, unessani niin oli käynyt, että ainakin siellä se oli mahdollista. Siitä oli tehty ihan uutinenkin ja kaikkea.</p><p></p><p>Tuntui muuten hiukan niukan oudolta herättyäni...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RilliPöllö, post: 77896, member: 97"] En yleensä muista unen unta juuri 3.5 sekuntia pidempään heräämisestäni, mutta tämä jäi kyllä hassusti mielen sopukoihin talteen :0 Niin että millainen uni? Jepulis pepulis. Unessa olin jostakin syystä hengailemassa kotikoloni harmahtavassa eteisessä kun pienen pienestä postiluukusta kilahti kauniisti ainakin parisataa valkeaan kirjekuoreen pakattua laskua(???). Niiden lappusten lomasta sitten löytyikin uutukainen "demi-lehti". Muistan kun olin unessa ihan äimän käkenä ja epäuskon vallassa. Tietysti sitten kun meinasin alkaa lukemaan sitä saamarin lehteä, niin kehoni koki asiakseen herätä ja tuntea olonsa ihanan virkeäksi vaikka tavallisesti olenkin aamuisin ihan aivokuollut kummitus D:< Eikai siihen lehden takaisintuomiseen mikään kansalaisaloite oikeasti auta? Oli miten oli, unessani niin oli käynyt, että ainakin siellä se oli mahdollista. Siitä oli tehty ihan uutinenkin ja kaikkea. Tuntui muuten hiukan niukan oudolta herättyäni... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Demi
Näin unta että joku teki kansalaisaloitteen Demi-lehden takaisintuomiseksi...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja