Syvälliset Näin yksi yö unta

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Että jotain tapahtui ja sitten kun palasin sieltä olin mummulani olohuonessa ja otin takanreunukselta sen men in black unhoitutus laitteen ja osotin itseeni ja näin vaan sen punasen valon enkä enää tiennyt muuta kun että jotain olin unohtanut mutta ei vieläkään mitään hajua että mitä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Toinen yö näin unta että täällä oli korona kriisi tosi paha ja jostain syystä joku maa ampu tänne sellasen ohjuksen joka oli maalattu niinkun mini finnairin lentokone. Sit se ei räjähtänytkään ja jostain syystä yks tyyppi ottisen ja yritti heittää sitä mulle ja heittikin sen järveen kai panikoidessaan ja sit se räjähti ja nostatti sellasen aallon et pyyhkäs koko kylän mennessään ja jotenkin selvisin ja lähdettiin pois sieltä äitini kanssa.

Oli tosi kuuma eikä ollut vettä ja oltiin menossa jostain syystä arabiaan tai johonkin muualle ja kun kysyin että miksi niin vastattiin että "siellä on yhtä kuuma kun täälläkin mutta enemmän vettä"
No sit jonkun ajan päästä näytin äitille että "kato tuolla on scotlanti" "miksei mennä sinne?" Ja et kyl me saadaan lämpimämpiä vaatteita jostain.

No sit uitiin sinne ha päädyttiin siitä rannasta vähän matkan päässä kasvavan pellon reunaan ja sieltä talosta juoksi joku mies aseen kanssa ja kun pelättiin että se ampuu vilkutettiin ja tervehdittiin ja sitten kävi ilmi että se oli oikein ystävällinen mutta puhui jostain ihmeensyystä norjaa.
No selitettiin englanniksi sille kaikki ja kokeilin jossain vaiheessa vähän norjaakin (olin yhtä paska kun hereillä ollessakin) ja se lähti esittelemään meille paikkoja.

Siellä oli yhtä aikaa ihanan viileä ja ihanan lämmin ja kateltiin appelsiini ja sitruuna puita ja pihlajia(joissa kaikissa kypsät marjat ja hedelmät) ja oli ihana paikka ja värikästä ja vihtäreää ja taydellistä.
Sit kun alko vähän viilenemään ja oli kuura kerros kaikkialla mut mulla oli vielä sopivan lämmin ja se kysyi että eikö sulla oo kylmä kun täällä on pakjasta(toki englanniksi) ja ihmettelin vaan et ei voi olla.

Sitten oltiin josrain syystä lähdetty ryhmän mun ikäisiä kanssa venäjälle varmaan jonnekkin siperiaan ja siellä oli niitä sellaisia vanhoja jotain vankileirien rakennuksia ja jotkut halus mennä käymään siellä ja nukuttiinkin siellä varmaan kun ei ollu muuta paikkaa.

Siinä sitten kriiseiltiin että jos tulee jotain ötököitä patjoista ja yritin vaan selittää muille että tää rakennus on ollut pakkasessa tyhjillään kylmänä monta kymmentä vuotta että tuskin te siitä mitään saatte kun suomessakin hankkiuduttiin loisista eroon kylmettämällä talo pakkasella ja muut ei uskonut.
No mentiin sit nukkumaan kun oltiin löydetty jokseenkin puhtaita peittoja ja patjoja sieltä ja sit en muista enempää.
 
Ylös Pohja