Aihe vapaa näytän vissiin lapselta

• Keskustelun aloittaja Ruu
  • Aloituspäivämäärä

Ruu

Harjoittelija
Reaktioarvo
2
Ärsyttävää olla ikäistään nuoremman näkönen : D Entiiä mistä se johtuu. Meikkaan semi paljon enkä omasta mielestä käyttäydy mitenkään nuoremman oloisesti. En tiiä johtuuko se mun pituudesta, oon 156cm, eli en kumminkaan ihan hirveen lyhyt. Oon siis alle puolen vuoden päästä täysikänen ja ostin tänää batteryn kaupassa. Mun takana oli jotain yläasteikäsiä poikia ja kuulin ku ne sano et: "miten ton ikäsille muka myyään energiajuomia. Vittu mikä jonne."
ja olin sillee 0____0 ja lähin autolla kaupan pihasta.

Tää ei siis koske mua vanhempia, koska ne aina luulee mua omanikäseksi. mutta jostain syystä kaikki mua nuoremmat luulee et oon niiden ikäinen/ nuorempi niitä.
Esim. Mun kaverin 18v synttäreillä kun olin 15, enkä ite edes juonu, joku sen 17v kaveri kysy et voisinko äkkiä käyä hakkee sille muutaman lonkeron.

Entiiä onpa turha alotus ja turha syy valittaa mut alko ahistaa et luuleeko ihmiset ku kävelen vaikka kaupungilla että oon joku 13-vuotias XD jotenki kamala kumminki, ku on aikuisuuden kynnyksellä niin totta kai sitä haluaa et kaikki varmasti näkee että oon jo "NIIN AIKUINEN"

pliis samaistukaa

Viimeksi muokattu:
Ylös Pohja