Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Natsit pilasivat hakaristin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 42647" data-attributes="member: 89"><p>Niin siis hakaristin? Itse kyl ainakin vitosluokalla jo tiesin, kun yks meidän luokan poika piirsi hakaristin luokan piirtotaululle, ja ope käski kyseistä herraa pyyhkii tekeleensä pois. Kun kysyin siltä, miks pojan piiros on pahasta, hän alkoi kertomaan natsien hirmuteoista. </p><p></p><p>Eli siis ei kyl kaikki tiedä hakaristin merkitystä edes natsisymbolina ala-asteella, kun historian tunnilla ainakin mun aikaan otettiin 2. maailmansota aiheeks yläasteella. Tietty sit netti, media ja erilaiset ihmissuhteet mahdollistavat sen, että ennen yläastetta lapset kuulee natseista ja hakaristeistä ennen yläastetta. Erityisesti netin kautta lapset saa asiasta tietää, kun siellä tietoa vuotaa väkisin naaman eteen. </p><p></p><p>Hakaristiä ei esiinny nykyään kyl kauheen missään natsismin takia, joten lapset eivät välttis ole tietoisia edes koko hakaristin merkityksestä, ja jos he ovat, niin sitten lähinnä he tietävät sen natsisymbolina.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 42647, member: 89"] Niin siis hakaristin? Itse kyl ainakin vitosluokalla jo tiesin, kun yks meidän luokan poika piirsi hakaristin luokan piirtotaululle, ja ope käski kyseistä herraa pyyhkii tekeleensä pois. Kun kysyin siltä, miks pojan piiros on pahasta, hän alkoi kertomaan natsien hirmuteoista. Eli siis ei kyl kaikki tiedä hakaristin merkitystä edes natsisymbolina ala-asteella, kun historian tunnilla ainakin mun aikaan otettiin 2. maailmansota aiheeks yläasteella. Tietty sit netti, media ja erilaiset ihmissuhteet mahdollistavat sen, että ennen yläastetta lapset kuulee natseista ja hakaristeistä ennen yläastetta. Erityisesti netin kautta lapset saa asiasta tietää, kun siellä tietoa vuotaa väkisin naaman eteen. Hakaristiä ei esiinny nykyään kyl kauheen missään natsismin takia, joten lapset eivät välttis ole tietoisia edes koko hakaristin merkityksestä, ja jos he ovat, niin sitten lähinnä he tietävät sen natsisymbolina. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Natsit pilasivat hakaristin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja