Mitä piirtelet, vai vaihteleeko aihe? : )no ei oikeestaa mitää. piirtelen välillä
Mitä eläimiä piirrät? Itsekin piirrän ja nimenomaan eläimiä, koska en osaa enkä ole kiinnostunut opettelemaankaan ihmisten piirtämistä. :Dnooh piirtelen piirtopöydälläni yleensä eläimiä ja kaikenlaista mut en ihmisiä ku en osaa :D
koiria, kissoja, susia, lintuja ja mitä nyt ikinä tuleekaa mieleen :D lähiaikoina ei oo kyllä toisaalta piirtäminen kiinnostanu ku ei oo ollu oikei jaksamistaMitä eläimiä piirrät? Itsekin piirrän ja nimenomaan eläimiä, koska en osaa enkä ole kiinnostunut opettelemaankaan ihmisten piirtämistä. :D
Oo, meillähän on samoja lempiaiheita piirroksissa! :D Itselläkin juuri nuo + kauriseläimet ja näiden fantasiaeläinversiot (ja ylipäätään tarueläimet, ihmisistä tai ihmismäisistä taruhahmoista en sen sijaan niin piittaa).koiria, kissoja, susia, lintuja ja mitä nyt ikinä tuleekaa mieleen :D lähiaikoina ei oo kyllä toisaalta piirtäminen kiinnostanu ku ei oo ollu oikei jaksamista
kiva :D itekki tykkään piirtää kaikkee fantasiaeläimiä sun muita omituisia otuksiaOo, meillähän on samoja lempiaiheita piirroksissa! :D Itselläkin juuri nuo + kauriseläimet ja näiden fantasiaeläinversiot (ja ylipäätään tarueläimet, ihmisistä tai ihmismäisistä taruhahmoista en sen sijaan niin piittaa).
Teetkö koskaan sarjakuvia, tai oletko haaveillut sellaisen teosta?kiva :D itekki tykkään piirtää kaikkee fantasiaeläimiä sun muita omituisia otuksia
Lukuisia suunnitelmia on, mutta toteutus on melko lailla vaiheessa. :'D Lapsena tein sarjakuvia paljonkin.joskus kyllä tein muutaman mutta nykyään ei taida oikein mielikuvitus riittää :o entäs sä
oi hienoja suunnitelmia sulla kylläLukuisia suunnitelmia on, mutta toteutus on melko lailla vaiheessa. :'D Lapsena tein sarjakuvia paljonkin.
Tavoitteena on pistää joskus pystyyn omat taidesivut, jossa olisi myös näitä sarjakuvia. Toinen miettimäni vaihtoehto on sarjakuvablogin aloittaminen.
Suunnitelmina kivoja joo, mutta projektini tuppaavat venymään ikuisuuksiin. :D Ehkä vielä joskus, kröh!oi hienoja suunnitelmia sulla kyllä
vaihtelee mutta yleensä pelkkiä hahmoja koska oon laiska :DdSuunnitelmina kivoja joo, mutta projektini tuppaavat venymään ikuisuuksiin. :D Ehkä vielä joskus, kröh!
Onko sinulla muuten tapana piirtää vain hahmoja, vai teetkö piirroksiisi myös taustoja?
Itse pidän taustojen kanssa tehdyistä enemmän kuin pelkistä tyhjissä valkoisissa laatikoissa leijuvista olioista, mutta samasta syystä tuppaavat jäämään tekemättä. :Dvaihtelee mutta yleensä pelkkiä hahmoja koska oon laiska :Dd
nii yleensä jos piirrän jonkun hahmon yritän vähän siihen taustalle jotain lisäyksiä tehä mutta en ikinä oikei keksi mitään •~• joku on vieny mun inspiraationItse pidän taustojen kanssa tehdyistä enemmän kuin pelkistä tyhjissä valkoisissa laatikoissa leijuvista olioista, mutta samasta syystä tuppaavat jäämään tekemättä. :D
Inspiraatiokato on melko yleinen kulkutauti taiteellisten ihmisten joukossa. D:nii yleensä jos piirrän jonkun hahmon yritän vähän siihen taustalle jotain lisäyksiä tehä mutta en ikinä oikei keksi mitään •~• joku on vieny mun inspiraation
Nyt tiedät!ääh oon vähä kömpelö tän varasijan kanssa käytän tätä puhelimella enkä ees tajunnu et tässä on chatti :d
Oletko muuten tällä hetkellä lukiossa tai amiksessa ja jos, onko sinulla jotain suunnitelmia niiden jälkeen?niimpä.. harmi :/
Saanko kysyä, millä alalla olet? Klassinen klisee, mutta sinulla on onneksi vielä aikaa koko elämän ajan suunnitella tulevaisuuttasi. 👍amiksessa nyt ja eipä oikeestaa oo suunnitelmia... vähä sekasin mun suunnitelmat