Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Niin v*tuttaako olla tapaturma-altis
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 120282" data-attributes="member: 32"><p>On pitänyt ostaa kaikkia tarvikkeita ja olin sillee ”jee nyt mulla on kaikki”. Mut en muistanut kuin vasta sitten haavan leikatessa peukaloon että on olemassa semmoinen tärkeä juttu kuin laastaripaketti joita en jostain syystä ole muistanut hankkia itselleni. :)</p><p>Eikä täällä hemmetin asuntolassa ole edes ensiapupakkausta, minä hölmö menin vielä pitämään sellaista itsestäänselvyytenä että koulurakennuksesta löytyy aina ensiapupakkaus, joissa on laastareita, sidetarpeita yms ettei mitään hätää olisi siinä asiassa. Mutta ei ollutkaan, noh aina oppii uutta.</p><p>Onneks laukussa oli yks ylimääräinen kuitenkin ja se tuli käyttöön. Noh, tämmönen tunnepurkaus tähän, en tiiä miks annoin tämmösen pilata mun loppuillan ja miksi helevtissä aloin soimaamaan itseäni siitä että miten voin olla niin huolimaton että onnistun leikkaamaan itselleni kunnon verta suihkuavan haavan sormeeni jonka vuoto ei lakannut hetkessä. Kyllä tämmöstä käy kaikille Minkeliin aivot teidän täytyy rauhoittua ja lopettaa yliajattelu nyt juuri heti ja alkaa nukkumaan. Eniten mua huolettaa se että aukeekohan tää mun haava yön aikana mut kyl mä jonkun niksipirkan vetäsen hihasta. Nyt vain positiiviset ajatukset kaikki on hyvin ei toivoa tämmösen takia pidä menettää.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 120282, member: 32"] On pitänyt ostaa kaikkia tarvikkeita ja olin sillee ”jee nyt mulla on kaikki”. Mut en muistanut kuin vasta sitten haavan leikatessa peukaloon että on olemassa semmoinen tärkeä juttu kuin laastaripaketti joita en jostain syystä ole muistanut hankkia itselleni. :) Eikä täällä hemmetin asuntolassa ole edes ensiapupakkausta, minä hölmö menin vielä pitämään sellaista itsestäänselvyytenä että koulurakennuksesta löytyy aina ensiapupakkaus, joissa on laastareita, sidetarpeita yms ettei mitään hätää olisi siinä asiassa. Mutta ei ollutkaan, noh aina oppii uutta. Onneks laukussa oli yks ylimääräinen kuitenkin ja se tuli käyttöön. Noh, tämmönen tunnepurkaus tähän, en tiiä miks annoin tämmösen pilata mun loppuillan ja miksi helevtissä aloin soimaamaan itseäni siitä että miten voin olla niin huolimaton että onnistun leikkaamaan itselleni kunnon verta suihkuavan haavan sormeeni jonka vuoto ei lakannut hetkessä. Kyllä tämmöstä käy kaikille Minkeliin aivot teidän täytyy rauhoittua ja lopettaa yliajattelu nyt juuri heti ja alkaa nukkumaan. Eniten mua huolettaa se että aukeekohan tää mun haava yön aikana mut kyl mä jonkun niksipirkan vetäsen hihasta. Nyt vain positiiviset ajatukset kaikki on hyvin ei toivoa tämmösen takia pidä menettää. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Niin v*tuttaako olla tapaturma-altis
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja