Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
No hyi helvetti mitä täällä tapahtuu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 35649" data-attributes="member: 34"><p>Ou mai gaad D: luin uutisen jossa luki mm. "Koronatilanteen helpottaessa Silvennoinen & Hela nähdään jälleen keikoillakin." 😭🥴 Ja siellä keikoilla olen minä 😭😭😭 OLEN VIIVA!</p><p></p><p>(Mikäli siis en hyperventiloi itseäni hengiltä ennen sitä)</p><p></p><p>🤔🤔🤔🤔 Juu ja hieno traileri oli k&p kolmoskaudella voi juma D:::::::::: jännittävääää. Onpa nyt taas. Kyllä ONH. Ei huutista ei elämä nyt taas. Katoin jurismia muutaman jakson mikä oli virhe koska timppa oli söpöööööööhhhhhhhh enkä pysty. Myös siinä oli yksi juttu joka tavallaan järkytti mua mutta en viitsi kertoa sen enempää xd ei siis sinänsä järkyttänyt mut tavallaan koska en tiiä voiks tää olla sattumaa enää?????? Semmosta tällä kertaa juuh. En oikeasti tiedä ei tää voi olla sattumaa. Ok ei se tavallaan ees ollu mitään ihmeellistä mutta oli se kuitenkin vähän. Tavallaan hiukan creepyy mut emt. Also oonkohan joskus nuorempana sattunu näkee noita jaksoja telkkarist tai jotain ku näytti jotenkin tutulta. Varmaa sillon 2002 tyyliin ööö minkäs ikäne mä sillon olin, 3?? :D on sitä varmaan myöhemmin uusintanaki näytetty. Mut ihan totta, tuli ihan sellanen fiilis et oon varmaan sattunu näkee joskus kauan sitten noit jaksoi mut voin olla väärässäki. Jonkinlainen outo fiilis vaan tuli ehhhh.</p><p></p><p>Ei vittu repesin jostai syyst ku alko soimaa: girl in redin i wanna be your girlfriend :Dddddd en ees tiä miks mut tirskun. Emt menin jotenki vaa nii syvästi johonki muistoihini siitä ku olin about 5v ja tuli jotenki nii vahva kontrasti tässä kaikesta. Hulvatonta. Repeen kans ku kuuntelen jtn girl in redii ja mietin jätkii tho lmaooooo</p><p></p><p>Mutjoo kuuntelin kans hetki sit born this way ja muutenki kaikkee samantyyppist shittii ja alkaa oikeesti tuntuu siltä et mun on aika opetella hyväksymään itteni. Mut tänää on ollu siitä hyvä päivä et oon ollu jotenki ihmeen hyväksyvä itteeni kohtaan. Luulen et se johtuu suurelta osin just musiikist ja kaikest sellasesta, ja plus muutenki must tuntuu et oon alkanut vaan ajattelee silleen ettei mul oo minkään suhteen mitään anteeks pyydettävää, et sitä ei kuulu pyytää anteeks et on oma ittensä. Enkä myöskään haluu hävetä itteeni enkä haluu hävetä sellast asiaa joka on mulle oikeest todella tärkee tai et niiku, ois vitu tyhmää hävetä tunteitaan esim timppaa kohtaan koska se ihminen on maailman tärkein mulle, ni ei oo mitään järkee kokee syyllisyyttä jostain sellasest mikä on nii tärkee ja rakas itelle. Päinvastoin siit pitää olla ylpee. Aion oikeest rakastaa itteeni. Vaikeetahan se on, mut hitto. Ei tän niin vakavaa pitäs olla. Kaiken tän. Mitä pelättävää mul muka on? Ei mitään. Ai ja vittu, jen fosterin toinenkin biisi (she:n lisäks) autto mua tuntee itteni paremmaks jotenkin. Nimittäin this is me ja erityisesti tää: Yes, I am different, but my heart works just the same 😭 toi vitu kohta. Oikeest tho. Koska se on nii vitu totta. Sillee joo, se on tosiasia et oon tavallaan erilainen mut basically mun sydän toimii samal taval ku muilki. Tai niiku... It's love anyway 😔 emt tänää on ollu joku random "accept and love yourself" päivä ko literally oon vaa miettiny et kuka mä oikeesti oon ja mitä mä oikeesti haluun ajatella itestäni. Tai niiku et miten mä haluun yrittää suhtautua. Ja ennen kaikkea haluanko mä olla ylpee siitä ketä mä rakastan (ok timppa ny on vaa yks esimerkki mut, se on hyvä esimerkki tho) vai haluunko mä hävetä mun tunteita, jotka ei joka tapauksessa siitä mihinkään muutu vaikka mä niitä häpeisinkin. Niiku ei jeesus nyt. Mutta vaikeeta se on koska ykski negatiivinen kommentti ja mun itsevarmuus on tipotiessään mutta... Koitetaan sinnitellä :| jepjep. Tosin asioista puhuminen ja avoimuus saattais auttaa mua olemaan enemmän ylpee ja ok kaiken kans mitä oon, mut sit taas en kyl siltikään haluu tehä asioist mitää juttuu. Mut ainakaan en jaksais piilotella enää turhaan ja pelätä että oh god mitä jos joku näkee esim mun puhelimest jtn. Niiku geez oikeest, mitä sitte. This is me ja ei siinä nyt sen kummallisempaa. Eihän siinä pitäs olla mitään noloa. Olin mä sit millanen tahansa. Jos oon oma itteni ni ei siin pitäs olla mitään noloa. Jotenki vaikee selittää miten koen asiat, mut siis.. miten muka mikään seksuaalisuus tai sukupuoli vois olla jotenkin noloa? Tai mikään. Sillee um.... Kosk yleensä liitän tosi paljon häpeää kaikkeen siihen mikä ei oo normi, mut... Ei se varmaan ookaan noloo?????? Ja nyt kun en tosiaan taida olla yhdenkään normin mukainen niin eipä siinä auta kuin sopeutua.</p><p></p><p>Damn. On tää vitu hurjaa ja joo tulee taas fläsäreit kaikest voi vittuuuuuu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 35649, member: 34"] Ou mai gaad D: luin uutisen jossa luki mm. "Koronatilanteen helpottaessa Silvennoinen & Hela nähdään jälleen keikoillakin." 😭🥴 Ja siellä keikoilla olen minä 😭😭😭 OLEN VIIVA! (Mikäli siis en hyperventiloi itseäni hengiltä ennen sitä) 🤔🤔🤔🤔 Juu ja hieno traileri oli k&p kolmoskaudella voi juma D:::::::::: jännittävääää. Onpa nyt taas. Kyllä ONH. Ei huutista ei elämä nyt taas. Katoin jurismia muutaman jakson mikä oli virhe koska timppa oli söpöööööööhhhhhhhh enkä pysty. Myös siinä oli yksi juttu joka tavallaan järkytti mua mutta en viitsi kertoa sen enempää xd ei siis sinänsä järkyttänyt mut tavallaan koska en tiiä voiks tää olla sattumaa enää?????? Semmosta tällä kertaa juuh. En oikeasti tiedä ei tää voi olla sattumaa. Ok ei se tavallaan ees ollu mitään ihmeellistä mutta oli se kuitenkin vähän. Tavallaan hiukan creepyy mut emt. Also oonkohan joskus nuorempana sattunu näkee noita jaksoja telkkarist tai jotain ku näytti jotenkin tutulta. Varmaa sillon 2002 tyyliin ööö minkäs ikäne mä sillon olin, 3?? :D on sitä varmaan myöhemmin uusintanaki näytetty. Mut ihan totta, tuli ihan sellanen fiilis et oon varmaan sattunu näkee joskus kauan sitten noit jaksoi mut voin olla väärässäki. Jonkinlainen outo fiilis vaan tuli ehhhh. Ei vittu repesin jostai syyst ku alko soimaa: girl in redin i wanna be your girlfriend :Dddddd en ees tiä miks mut tirskun. Emt menin jotenki vaa nii syvästi johonki muistoihini siitä ku olin about 5v ja tuli jotenki nii vahva kontrasti tässä kaikesta. Hulvatonta. Repeen kans ku kuuntelen jtn girl in redii ja mietin jätkii tho lmaooooo Mutjoo kuuntelin kans hetki sit born this way ja muutenki kaikkee samantyyppist shittii ja alkaa oikeesti tuntuu siltä et mun on aika opetella hyväksymään itteni. Mut tänää on ollu siitä hyvä päivä et oon ollu jotenki ihmeen hyväksyvä itteeni kohtaan. Luulen et se johtuu suurelta osin just musiikist ja kaikest sellasesta, ja plus muutenki must tuntuu et oon alkanut vaan ajattelee silleen ettei mul oo minkään suhteen mitään anteeks pyydettävää, et sitä ei kuulu pyytää anteeks et on oma ittensä. Enkä myöskään haluu hävetä itteeni enkä haluu hävetä sellast asiaa joka on mulle oikeest todella tärkee tai et niiku, ois vitu tyhmää hävetä tunteitaan esim timppaa kohtaan koska se ihminen on maailman tärkein mulle, ni ei oo mitään järkee kokee syyllisyyttä jostain sellasest mikä on nii tärkee ja rakas itelle. Päinvastoin siit pitää olla ylpee. Aion oikeest rakastaa itteeni. Vaikeetahan se on, mut hitto. Ei tän niin vakavaa pitäs olla. Kaiken tän. Mitä pelättävää mul muka on? Ei mitään. Ai ja vittu, jen fosterin toinenkin biisi (she:n lisäks) autto mua tuntee itteni paremmaks jotenkin. Nimittäin this is me ja erityisesti tää: Yes, I am different, but my heart works just the same 😭 toi vitu kohta. Oikeest tho. Koska se on nii vitu totta. Sillee joo, se on tosiasia et oon tavallaan erilainen mut basically mun sydän toimii samal taval ku muilki. Tai niiku... It's love anyway 😔 emt tänää on ollu joku random "accept and love yourself" päivä ko literally oon vaa miettiny et kuka mä oikeesti oon ja mitä mä oikeesti haluun ajatella itestäni. Tai niiku et miten mä haluun yrittää suhtautua. Ja ennen kaikkea haluanko mä olla ylpee siitä ketä mä rakastan (ok timppa ny on vaa yks esimerkki mut, se on hyvä esimerkki tho) vai haluunko mä hävetä mun tunteita, jotka ei joka tapauksessa siitä mihinkään muutu vaikka mä niitä häpeisinkin. Niiku ei jeesus nyt. Mutta vaikeeta se on koska ykski negatiivinen kommentti ja mun itsevarmuus on tipotiessään mutta... Koitetaan sinnitellä :| jepjep. Tosin asioista puhuminen ja avoimuus saattais auttaa mua olemaan enemmän ylpee ja ok kaiken kans mitä oon, mut sit taas en kyl siltikään haluu tehä asioist mitää juttuu. Mut ainakaan en jaksais piilotella enää turhaan ja pelätä että oh god mitä jos joku näkee esim mun puhelimest jtn. Niiku geez oikeest, mitä sitte. This is me ja ei siinä nyt sen kummallisempaa. Eihän siinä pitäs olla mitään noloa. Olin mä sit millanen tahansa. Jos oon oma itteni ni ei siin pitäs olla mitään noloa. Jotenki vaikee selittää miten koen asiat, mut siis.. miten muka mikään seksuaalisuus tai sukupuoli vois olla jotenkin noloa? Tai mikään. Sillee um.... Kosk yleensä liitän tosi paljon häpeää kaikkeen siihen mikä ei oo normi, mut... Ei se varmaan ookaan noloo?????? Ja nyt kun en tosiaan taida olla yhdenkään normin mukainen niin eipä siinä auta kuin sopeutua. Damn. On tää vitu hurjaa ja joo tulee taas fläsäreit kaikest voi vittuuuuuu. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
No hyi helvetti mitä täällä tapahtuu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja